Alvorlig Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hva er best av tfk og teutonia? Sønnen min er snart 1 år og jeg vil ha trehjuling nå...
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det må du nesten vurdere selv. Kvalitetsmessig er de nok i samme klasse. Jeg hadde nok valgt teutonia.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 vet ikke, jeg har ikke hatt tfk. og den teutoniaen jeg har er gammel (4 år) og klønete. til og med en gamme simovogn er lettere i vekt og mindre klønete å legge sammen og tar mindre plass enn den. den gamle simo vogna er til og med lettere enn en emmaljunga 2006. det var de vognene jeg har ært borte i så det hjelp deg jo ingenting. du må nesten vurdere selv tenk litt på hvordan du skal bruke vognen, mye inn og ut av bil. by eller land osv.
storebror og junibaby=) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har TFK twist.Teutonia kjenner jeg ikke til. Men jeg TROR at TFK sin er romsligere i sittedelen og den tåler vekt opptil 40 kg.Det er vel ikke mange andre vogner som gjør det. Så den kan du ihvertfall fint bruke ut hele vogn perioden. Er lett og liten sammenlagt.Gutten her er snart 2 år,Og han har GOD plass i den.Elsker å sove i den også. Og den er god å trille.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Belmina Hvilken teutonia-vogn har du? S3?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 nei jeg har en gammel teutonia Y2K værste vogna jeg har hatt. den er så tung klønete og tar faktisk større plass enn den gamle simo kombivognen i bilen. men helt grei og treille med da.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg er enig, har en venninne som har den, og den er upraktisk på mange måter. Men teutonia S3 med svingbart forhjul er ganske god, (det lille jeg har sett på den). Såg også på TFK, men syntes den ble litt for ruvende utseendemessig, og regulerina i ryggen var tungvint. Jeg falt for en OTH urban jungle jeg etter å ha sett på hovedinnleggers alternativer og OTH. Alt i alt ok vogner alle 3.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 jeg var så dum at jeg for en gang skyld arvet en vogn som jeg likte utseende på. og da ga jeg bort den andre vogna mi. og det irriterer meg for den vognen jeg haadde var så mye bedre og mye mer praktisk til mitt bruk. men men sånn kan det gå, skal bruke denne vogna til sove vogn i bhg og så kjøper vi vel en annen vogn, som passer til den bruken vi har.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Men må forsvare Y2k alikevel, den er god for barnet.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 ja det er den men ikke bedre enn andre vogner. den er helt ok og trille og guttungen sover så godt i vogna si. den er bare tung åklønete i forhold til den vognen jeg hadde. og akkurat i dag er jeg litt uvenner med den vognen siden jeg klarte å klemme fingrene i den da jeg skulle ta den ut av bilen, og det var ikke første gangen men helt klart noe jeg burde lært meg å unngå. men vont var det likevel. ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå