Gå til innhold

Sørens mørketid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det blir mørkt i fem-seks tiden og det i tillegg kanskje blåser og regner har jeg bare lyst å sitte inne på sofaen. Når jeg har gjort det i en uke blir jeg skuffa over meg selv som bare sitter inne på sofane og ikke går på trening eller er sosial. Så bli jeg lei meg og griner, og da får jeg vondt i hode. Blæh!

flere som kjenner høst depresjoner melde seg?

Men nå skal jeg ta tak i meg selv og komme meg på trening i morgen! Det hjelper meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt motsatt av deg jeg da.

Når det er mørkt ute og skikkelig ruskevær, så koser jeg meg i sofaen under ett pledd og tenner noen lys og ser på tv. Er det skikkelig guffent, så lager jeg meg en kopp kakao og koser meg.

Skrevet

Her blir det nå mørkt kl 15 så ikke klag!!! Regner gjør det også.. Dritt vær :(

Skrevet

Det er ikke at det er mørkt i seg selv jeg klager på.. men mer hvordan jeg forandrer meg som person fordi det blir mørkere.

Skrevet

Jepp =) har det på samme måte..blir lite sosial og veldig slapp, men i går tok jeg meg sammen å kom meg på trening i alle fall..det hjalp jo litt på humøret.. Mørketiden er noe hærk!

Skrevet

Heller mørketid enn midnattssol, sier nå jeg. Synes denne tiden er helt super. Nå er det jo snart mørketidsfestival og moro, så nå går det fremover her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...