Gå til innhold

Utakknemlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte en håpløs hidtorie her om dagen. En veninne av en veninne er gravid. Har en gutt fra før og ønska seg en jente. Da hun fikk vite på UL at hun venter nok en gutt sykemeldte hun seg og var bare deprimert! Er det lov??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, er vel i teorien lov å sykmelde seg pga depresjon. Men om det er moralsk "lov" er vel et annet spørsmål.. Sikkert bare hormoner som herjer;)

Skrevet

man skal være glad uansett hva man får bare de er friske!!!!!!!

Skrevet

høres ut som faren min.. hehe.. han ville bare ha gutter og fikk tre jenter..

først kom jeg som var greit nok, sp kom søstra mi da begynte han å grine (var ikke vanlig å få vite kjlnn før)

så ønska søstr ami seg en liten bror søster da sa faren min at han ikke ville ha fler for han fikk bare jenter.. så ble den nye kona grvid og hva kom da.. jo en JENTE.. hehe

ler så jeg griner

skal sier at jeg ikke har kontakt med faren min

detter er bare en av tusen grunner

Skrevet

Hjelpes... At det går an! Stakkars mennesk.... Ja, utakknemlig!

Skrevet

Det er trist at man skal være så opptatt av hva slags kjønn man får...

Skrevet

har en følelse av at alle som er gravid kan sykemelde seg uten videre... vlille da aldri gjort det på det grunnlaget!!!

håper de ferreste her inne gjør det, får da finnes grenser!!!

Skrevet

Vel, er man deprimert, så er man deprimert. Det hjelper lite å fortelle seg selv at man ikke burde være det, og at folk forteller en at man er utakknemlig (antar at siden du ikke kjenner henne godt selv at du ikke har fortalt henne hva du synes om saken) hjelper ikke akkurat veldig. Tenk selv på feks fødselsdepresjoner. Det er vel nettopp det at man er så inderlig klar over at man burde være lykkelig som gjør det ekstra ille. Hvis denne venninden av venninden faktisk føler det slik, synes jeg hun er uhyre modig som tørr å innrømme det, for de tankene hun sliter meg er vel ikke akkurat politisk korrekte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...