*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Det er håp i dag da? Litt dumt at det ikke ble noe av i går, og at GU'en min ble flyttet fra i dag til i morgen... men tror jeg satser på sex likevel... hehe... legen har vel vært ute for verre ting....
Tomaten Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Har vi samme problem, hihi.... Tror jeg får el i morra... men da skal selvfølgelig jeg på GU for celleprøve.... Er så redd for at det ødelegger litt... Tror ikke jeg tør å ha sex i kveld, når jeg skal på sjekk i morra 08.30.... Ikke gøy om ho finner "gammel moro" for å si det sånn;)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg skal også dit 08.20, men så tenker jeg at nei, shit au... jeg vil jo ha baby.... så jeg tar sjansen, dersom mannen er klar for litt sengekos ;-D
Tomaten Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Ja, det er sant... er så kjipt å gå glipp av en pp fordi man skal dit.... De har sikkert sett så mye rart tidligere.... er jo ren og nydusja.... så det kan vel ikke være så ille;) Skal legge meg nå... så vi får se hva som skjer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå