Gå til innhold

flere som er på overtid her??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå over 2 uker over... har hatt mensmurringer i over ei uke,og de siste dagene veldige stikkinger i underlivet,magen og korsryggen.. la meg på sofan ista,og pang..der sovna jeg visst.. har "kvalmebyger".. så alt tilsier at en spire har funnet sin plass, men ikveld har jeg hatt kraftigere murringer og frykter TR er på vei.. noen andre i min situasjon??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er 16 dager over IKM - er du 2 uker over?

Har også hatt en del murring i magen og korsryggen og en del kvalme. Trøtt.

Er litt bedre nå, men brystene har begynt å bli ømme og føles større!

Skrevet

hadde første dag i siste mens 18 september... tok en test for 3 dager siden..en CB .. kunne skimte en meeeeeget SVAK antydning til en strek.. har ei datter på 20 mnd og med henne ble jeg skrudd 3 uker tilbake på menstermin ifølge ul-terminen,så dette har jeg opplevd før=) har du testa? barn fra før?

Skrevet

hold meg oppdatert om det skjer noe!!! vi legger oss nå:) natta!!!

Skrevet

Jeg hadde også første dag av siste mens 18 september!

Testet mange ganger, men bare negativt. Hadde en svak, svak skyggestrek i dag, men...vet ikke jeg.

 

Har to barn fra før. Teste positivt tidligere da, men har begynt å lure på om jeg kanskje har hatt en forsinket eggløsning...og muligens blir min termin også skrudd tilbake...

Skrevet

så utrolig rart at vi er i akkurat samme situasjonen!! jeg har nok hatt sen EL også.. var sikker på at jeg ikke kunne bli gravid sånn for et par uker siden,men tr er ennå ikke kommet, så tydligvis utifra mine beregninger så BØR testen være positiv i helga! er d ikke ca 2 uker etter el at testen kan slå ut?eller..bør gjøre det? blir bekymra jeg med alle de symptoma om jeg ikke enten får positiv test eller tr imorgen! har hatt veldig mye utflod og litt hodepine i tilegg til murringer og stikkinger.. har ikke stressa med å bli gravid denne mnd pga. at det ikke passet seg med tanke på termin i juni,men det ser ut til at vi klarte å styre unna, og d var flax at el var forsinket =) da blir d eventuelt juli baby! hvilken test brukte du ??

Skrevet

Jeg brukte test fra billigtester. Siden jeg fikk en liten skyggestrek i dag må jeg bare teste igjen i morgen tidlig.

De sier jo at teste skal kunne tas den dagen man forventer mens, og det skal jo være 14 dager etter EL.

Skrevet

hm.. eller tidligere..på enkelte tester.. står 3 dager før forventet mens på cb! men er ikke lett å vite når ikm er?!! tror jeg vil ta en test imorgen jeg også! da er d 4 dager siden sist, og den testen hadde den svake antydningen til en strek =) spennende d her! lykke til!!!! nå slenger jeg meg ned foran tvn med en pose osteopo og et hærlig glass cola! (noe jeg bare drikker i helgene,men denne uka har jeg hatt såå lyst på cola hver dag!?) oppdater meg!! god natt! =)

Skrevet

Ja, vi får holde hverandre oppdatert.

Skal reise bort i helga, så jeg blir borte fra BIM noen dager, men jeg er tilbake igjen på mandag, og da håper jeg vi begge kan juble over en positiv test!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...