nr.4 på vei Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Håper på å få vite hva det er. Er da 19 uker Har en gutt på 4 fra før. Har vært kvalm fra uke 8 til uke 16, kastet opp i tide og utide. Ømme pupper, som ble store med en gang. Sure oppstøt og halsbrann fra uke 15 Har fått mage og god og rund rundt hele. Trøtt og sliten hele tida. Konstant hodepine. Hjerteslag 140, som med førstemann og det var gutt. Fødselskalender viste jente med førstemann(var gutt), og gutt nå. Så gjett de som vil. :=)
Mitzy Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hmm, blir jo 50/50 da men jeg tipper jente:)
Labambie Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg tipper jente! Det var akkurat som meg,og jeg har da jente i magen! Lykke til,hold oss oppdatert!
nr.4 på vei Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Hehe.... jeg har TO gutter jeg... slå den a... hvem hadde trodd det da... ikke jeg i hvertfall... helt i sjokk...
*Safira* Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hehe... fantastisk morsomt! Leste innlegget i går og gjettet for meg selv at du venter gutt. Er tvilling selv og tante til tvillinger og har tremenninger som er tvillinger! Har vært til ultralyd og jeg skal ha en baby. Ønsker deg lykke til! Og tips fra en tvilling: La ungene få slippe å gå i samme klær, tvillinger blir ofte sammenlignet mer enn andre søsken. Det er sånn at når to stk blir sammenlignet vil den ene komme dårligere ut enn den andre. Prøv å unngå sammenligning, og heller prøve å oppfordre ungene til at det er greit at de er like, men også at de er forskjellige.
nr.4 på vei Skrevet 2. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2007 Takk for tips... det skal jeg helt klart legge på minnet. Men når de er små skal de jammen få ha på seg like klær... hihi... nå er det bare å vente i spenning å se om de er eneggede eller ikke... noe spenning får vi i hvertfall, selv om vi vet at det er to gutter. Hva syns du forresten om Jacob og Jonas. Syns det klinget bra...
grand danois Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 satan skal du ha tvillinga!!! hadde du mistanke om d?? ej he alltid ønska mej tvillinga,men d ser ikke ut til at jeg jeg skal få de:) hehe!! gratulere så masse:D
*Safira* Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Jacob og Jonas er kjempefine navn! Passer godt sammen. Tvillingsøsteren min har tvillinger på 1 år, det er utfordrende så det holder. Med veldig koselig!
Hvitkløver2020 Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Hei!! Gratulerer med den ja!!! Jacob og jonas= kjempe bra:) Har selv tenkt på Jacob hvis vi får gutt... Gratulerer å lykke til videre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå