Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg og sønnen min har flyttet litt utenfor oslo kommune. Han begynte i ny bhg, og stortrives. Fikk venner med engang. Nå er dem så gode venner at han prater om dem hele tiden, og det har bare gått 2 mnd. Han har ikke vært i bhg hverdag, for vi har kosedag hjemme innimellom. Men da prater han veldig mye om barna i bhg, spes. dem han er blitt veldig gode venn med. Så idag måtte jeg holde sønnen min hjemme fra bhg, for barnevakten var syk og ikke kunne passe han. Så jeg møtte mamma i byen for hun skulle passe han mens jeg var på skolen. Så møtte jeg moren til hun ene som går i samme avd. som sønnen min. Vi pratet litt sammen, og jeg fortalte situajsonen for henne. Og hun tilbød seg om å passe sønnen min hvis jeg en dag trengte barnevakt. Jeg har bare pratet med henne 1 gang før på foreldremøte. Var det ikke snilt gjort???
Groosalugg Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jo det var snilt gjort, men jeg skjønte ikke innlegget ditt jeg.. Måtte han være hjemme fra barnehagen fordi han ikke hadde barnevakt? Hm? Barnevakt i barnehagen? *Blond*
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Har lagt par innlegger her inne om det før, men skal gjerne forklare det igjen To dager i uken går jeg på skolen fra kl. 16.40-18.10. Og siden vi bor litt unna byen, så pleier jeg ikke å være hjemme før ca. 19.00. Så de to dagene jeg er sent på skolen, er det svigerinna mi som passer han. Og denne uken er hun syk, så han har ikke vært på bhg disse to dagene, for jeg har måtte finne noen andre som kunne passe han. Så jeg forklarte henne om denne situasjonen. og det var da hun sa at hun gjerne kan stille opp.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 hvorfor er han ikke i barnehagen før du drar på skolen når det er så sent? koselig gjort av ho forresten da :-)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Det er fordi jeg måtte møte mamma litt tidligere i byen, for hun var ferdig på jobb ca. kl. 14, og da var det ingen vits å levere han i bhg for det tar ca. 30-40 min med tog ut til sentrum. Så istedenfor å ha han i bhg noen timer, så var han hjemme og koste seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå