Gå til innhold

JEG KJENNER NOE...TROR JEG:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kjenner halsbrann,har hodepine og mens murringer.også noen krampelignende smerter høyt oppe i magen.litt kvalm, svimmel.. strekk smerter i lårene,eller sånn rar følelse av å vokse lissom.(I beina!) Også en litt rar ting: har fått hvite prikker på den ene finger neglen min. og sist gang jeg var gravid for 3 år siden hadde jeg det..hehe har ikke hatt det siden-er jeg ganske sikker på.. no føler jeg meg skikkelig gravid damer!!! enten er jeg det, ellers har det klikket fullstendig for meg hehe :) Når jeg skal teste vet jeg ikke. hadde egg løsning for ca 12-13 dager siden. ikm vet jeg heller ikke. har tatt ut spiral og ikke hatt en vanlig syklus på aldri så lenge...KAN JEG TESTE PÅ LØRDAG TROR DERE???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende =) Som regel kan man teste ca 14 dager etter EL så lørdag er nok en perfekt dag å teste på =)

 

 

Lykke til!!

Skrevet

Oi, kjempespennende! Høres ut som det er noe på gang hos deg. Har også hatt smerter eller strålinger nedover i lårene de 2X jeg har vært gravid, og symptomene er veldig individuelle. Håper du er gravid;) Hold oss oppdatert når du tester i mrg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...