Tomine is my star Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er på desperat jakt etter en only jeans som heter New naglene... Den har vært i butikken i forskjellige vasker ganske lenge... Str må være 34/32 sånn ca.. Vet at det er en sånn for salg i butikkene nå,men det var ikke ordentlig dongeri.. Håpet mitt er at noen av dere har denne buksen og kanskje vil selge den til meg???!!!!!!!! )
Tomine is my star Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Dytte... Send en pm til meg om du kan hjelpe meg..
celine`s mamma Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 har du sjekket med de svenske butikkene?
Tomine is my star Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Nei,har sendt mail til only.dk..men de kan bare si hvilke butikker som har tatt inn buksene.. De er stort sett ikke i salg mere i min str..bortsett fra den nye som er kommet da.. Er det only butikker i Sverige?
celine`s mamma Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 masse only butikker og vm butikker. vet vi hadde denne inne i charlottenberg når jeg jobbet der,men vet ikke om den finnes der nå..
Tomine is my star Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Åhh..er helt desperat etter denne buksen... )
celine`s mamma Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 prøv å ringe de svenske-chberg, tøcksfors, nordby? vet ikke hvor du bor men dette er jo grense senter..
Tomine is my star Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Bor i Finnmark da...
Tomine is my star Skrevet 2. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. november 2007 Dytter i dag oxo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå