Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 JEg er sååååååååååååååååå glad........... Bare omlag 5 uker på vei, men herregud så glad jeg er...........
Brillemamma Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ååå, gratulerer masse masse!!!)) Ingenting er bedre enn å få positiv test altså! Masse lykke til i svangerskapet! Kos deg med voksende mage! Klem
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer så masse:)) Nå lurer jeg fælt på hvem du er
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 GRATULERER! SÅ gøy, jeg er også gravid og gleder meg kjempemasse til å få to relativt tette. 25 mnd mellom de.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer :) Jeg er også gravid (kom helt uventa, men er veldig kjekt:). Blir 2 år, og 5 mnd mellom våre minste da )
mai mammaen til to Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 grattis.. sant det er kjekt.. jeg er kommet til uke 15 no.. gleder meg masse til UL snart og alt.. blir så kjekt med en liten baby til... når får du termin sånn ca da? jeg har termin 3 mai... et par dager før snuppa sin to årsdag..så håper ikke det kræsjer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå