Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 er i uke 37 og puppa er helt lik som før jeg ble gravid, ikke større, ikke noe råmelk, ikke noe lekking, ingenting! er noe feil????
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Det lurer sambo på og..hehh.. Mine er helt like, bare det rundt brystvorten er mye større og mørkere. Har hatt litt råmelk, men det er fint lite..ellers ingen ting. Men det kommer vel før eller siden tenker jeg
de tre bukkenebruse Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 tror ikke du trenger å uroe deg for det,melka kommer helt sikkert når babyen din er født=) det er ikke alle som får/merker at de har fått råmelk,før det setter sjikkelig i gang:) søsøkenbarnet mitt vasr det slik med:) og hun fikk melk etter at babyen var ute
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 ingen forskjell på mine heller=/ men skal kansje bare være gla for det=)
øynesomtinntallerkner Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Er også i uke 37, ikke noen som helst forandring her. Kjenner at det ikke bekymrer meg da jeg sikkert har et underbevisst ønske om ikke å amme...
jula Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 er i uke 40 og bruker samme bh som i fjor:-/ sååå...ingen forandring her heller enda!men,får håpe det skjer noe når babyen kommer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå