Tredje barn på vei Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er 17+1 nå og i dag merket jeg at jeg har fått melk/væske i puppen.. Det var blankt og noe hvit/gulaktig.. Husker jeg lakk masse "melk" en god stund før jeg fikk første barnet men er ikke dette litt tidlig?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Har også fått det, og jeg er ca 12uker på vei. Tror det varierer mye!
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei! ) Jeg og synes det virker tidlig, men hos enkelte kommer dette tidligere enn hos andre, og er like normalt som at det kommer seint. Forrige svangerskap kom det faktisk melk av puppene mine da jeg var 16 uker på vei!
Ane med lillegutt Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hei Jeg er 16+3 og så i går at jeg lekker fra puppene. Syns også det var tidlig, men de jeg har snakket med sier det er normalt...
Tredje barn på vei Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Ja virker som det er normalt da ja.. hehe
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 er i uke 22, fikk det i uke 20. men det lekker ikke, det kommer bare hvis jeg klemmer...
Galskapens overhode Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Her lekker det hvis jeg hører babygråt, eller ser babyer.. Gjort det de siste 2 ukene.. Fikk melken i uke 14 denne gangen, Litt lekasje til å begynne med, men så gav den seg. Nå er den tilbake igjen.. De papirinnleggene til natusan er greie å ha, sånn i tilfelle Med første fikk jeg melk før jeg fikk bekreftet graviditet i uke 8..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå