ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Når begynte dere å få mage? Og når kjente dere liv for første gang?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Tredjegangs her (på like mange år). Er i uke 13 nå, og fått mage ja. Ikke fin gravid-mage, men den har liksom bare "løsnet" og blitt veldig slapp. Begynte vel for 2-3 uker siden tenker jeg.. =) Trivelig ja.. Tror faktisk jeg kjenner et eller annet nedi der nå allerede jeg.. =)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Ok jeg er 14 uker på søndag og kjenner noe nedi der også tror jeg.. men frykter at det liksom skal være "innbilt".. Har ikke mye mage egentlig, men kjenner at buksene begynner å bli litt trange.. Men er det normalt at livmoren vokser mer / blir større enn ved første svangerskap? Når jeg var på UL i uke 11 trodde legen jeg var bortimot 13 uker pga str, men UL sa 11+1.. Bare litt nysgjerrig på om det er vanlig...
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg er gravid med nr2, og har faktisk begynt å få en liten mage. Er 12+4. Forrige gang kjente jeg tydlige bevegelser allerede når jeg var 15 uker på vei. Nå har jeg faktisk kjent bevegelser flere ganger både i dag og i går, og jeg VET at det er babyen sine bevegelser, og ikke bare tarmene ;P Men jeg merker det mest når jeg ligger på ryggen, holder hendene på magen, og kjenner etter. Når jeg var hos kiropraktoren i dag, lå jeg rett ut på benken og slappet av litt mellom hvert knekk, og kunne da tydelig kjenne små romsteringer inni der Så det er nok en aktiv liten krabat der inne! Har forresten livmora opptil navelen nå, synes dette er langt oppe til bare å være i uke 13, men det er tydelig at dette er annerledes når man er flergangs... Moro
BlåklokkaVest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Fikk mage rundt uke 11 med både nr 2 og 3, såpass at jeg hadde problemer med buksene, og hadde litt problemer med å skjule det. Med nr 2 kjente jeg liv i uke 16, men med nr 3 nå har jeg ikke kjent liv før i uke 18 (nesten 19).
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Godt å se at det er flere som merker at kroppen reagerer "annerledes" på sv.skap nr 2 Med nr 1 begynte jeg å få mage når jeg var 18-19 uker på vei, og jeg synes det var sent.. Men dette igjen synes jeg var litt tidlig
Happy H Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 2gangs gravid, og kjente liv i uke 13. magen kom rundt de tider og
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg er 15 uker nå med nr.2. Og syns magen kom veldig fort denne gangen, for et par uker siden. Men den er bare slapp og trasig så jeg håper den snart strammer seg til litt! ;-) Har kjent litt blafring der inne i ca 2 uker. Sist så brukte jeg mine vanlige jeans til uke 18 men jeg har allerede gått over til mammabukser.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hei!Jeg venter nummer fire og kan "trøste" dere med at magen kommer tidligere for hvert svangerskap (musklene blir slappere og holder mindre og mindre igjen...) Allerede i uke 10 måtte jeg ty til mammabukser, men jeg måtte også til en tidlig ultralyd da jordmor trodde det kunne være tvillinger (noe det heldigvis ikke var...)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Hei! Er andregangs, fikk mage tidlig. Måtte holdes inn ikke lenge etter IKM. Fikk såvidt på meg buksene i 10-11 uker. Kjente liv i uke 11.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Jeg er ikke sikker på hvilken uke det var jeg kjente liv lenger jeg.. Er så utrolig glemsk. Men vet at det var imellom uke 13 og 15 en gang! Og magen kom kjempetidlig denne gangen hihi. Ihvertfall i forhold til sist gang. Nå er jeg 18+1 og har like stor mage som da jeg var ca 23-24 uker på vei sist. Om magen er stor nå eller om den bare var veldig liten sist gang er jeg ikke så sikker på, men fikk ihvertfall ikke på meg buksene mine da jeg var ca 13 uker på vei denne gangen =) Er forresten 2.gangs
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 andre gangs her....fikk mage i uke 16,(den som var før det var berre oppblåst,så kaller det ikke mage...hehe) er i uke 18 nå,men kan ikkje med sikkerthet sei eg har kjent liv nei...trur ikkje eg har det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå