Gå til innhold

Tigerjenta eller andre som trener step!!:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener step hjemme og har noen spørsmål til dere andre som gjør det.

 

- Hvordan trener dere? Begynner dere sakte, speeder opp, avslutter sakte? Eller fort hele tiden?

 

- Hvor lenge trør dere?

 

- Hvor ofte/mange dager i uka?

 

Finnes der informasjonsside om stepmaskin? Jeg har drevet med dette en god stund, men aldri funnet noen god instruks til verken trening eller uttøyning. Bare styrt mitt eget løp, gått bra til nå da, hehe:)

 

Den jeg har heter forresten Thigh lateral trainer

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjor mye før hehe:) Begynner rolig rolig så øker ca etter 8 min. Trødde i alt fra 40 - 50 min å roer ned på slutten i ca 5 min ++

 

:)

 

Gjor det 3 - 4 dager i uka. Hadde eg bare vert liga flinke hehe

 

*kniis*

Skrevet

40-50 minutter?? WOOW!!! Jeg trør 20, max 30 min og føler det holder i massevis! Da er pulsen høy og svetten i høy produksjon ja;) Hehe.

 

Hvordan blir det på lørdag da snuppa:) Vi blir en 5-6 jenter, kjekt om du kommer!! Bare kjekt om du tar med mannen og, men "min" mann kommer ikke hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...