Hot Midget ! Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg trener step hjemme og har noen spørsmål til dere andre som gjør det. - Hvordan trener dere? Begynner dere sakte, speeder opp, avslutter sakte? Eller fort hele tiden? - Hvor lenge trør dere? - Hvor ofte/mange dager i uka? Finnes der informasjonsside om stepmaskin? Jeg har drevet med dette en god stund, men aldri funnet noen god instruks til verken trening eller uttøyning. Bare styrt mitt eget løp, gått bra til nå da, hehe:) Den jeg har heter forresten Thigh lateral trainer
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Gjor mye før hehe:) Begynner rolig rolig så øker ca etter 8 min. Trødde i alt fra 40 - 50 min å roer ned på slutten i ca 5 min ++ Gjor det 3 - 4 dager i uka. Hadde eg bare vert liga flinke hehe *kniis*
Hot Midget ! Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 40-50 minutter?? WOOW!!! Jeg trør 20, max 30 min og føler det holder i massevis! Da er pulsen høy og svetten i høy produksjon ja;) Hehe. Hvordan blir det på lørdag da snuppa:) Vi blir en 5-6 jenter, kjekt om du kommer!! Bare kjekt om du tar med mannen og, men "min" mann kommer ikke hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå