Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spurte om dette på andre tri. og, men det viste seg at av alle de som svarte, så var det bare meg som hadde fått sånn strek.. Men så uvanlig er det vel ikke, så jeg prøver igjen her... :)

Er det flere som har strek på magen? Og hvilket kjønn venter dere?

Jeg har strek som går fra det aller helligste et sted (nøyaktig hvor kan jeg umulig si, da det er dårlig med hekk-klipp der om dagen...) og helt opp til puppene. Strekene opp til navlen er tykkere enn den fra nalven og videre oppover, ser nesten ut som to sepatate streker. Men den øverste blir større for hver dag nå så de "vokser" vel sammen til én til slutt.

Vet ikke hvilke kjønn vi får, men jeg har hørt noen som kaller dette "guttestrek".. Er det noen som vet hva det kommer av forresten? Mange spørsmål her.. Hehh.. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har samma som du, tjockare strek under navelen och en tynn strek ovanför helt upp till pupparna:) väntar gutt så för mig stemmer det att det er ett guttestrek:)

Skrevet

Jeg har det ikke selv, men leset att det har noe med hudtone og gjøre..

Vist man hadde litt oliventone i huden så var det vanlig og få det!

Har ikke hørt att det har noe med gutt og gjøre!

Men jeg vet ikke, det kan være:)

Skrevet

Jeg har guttestrek :-) Hatt den siden nesten helt i begynnelsen...

Skrevet

er det noe med det og? jeg har fått strek nå i siste del av svangerskapet, og jeg venter jente..

Skrevet

jeg hadde det forige gang og da ventet vi gutt, nå har jeg det ikke og vi venter jente =)

så det kan godt stemme med guttestrek ja hehe...

Skrevet

Jeg har også strek, som dere andre sterkere under navlen, men den vises også over. Jeg venter visstnok jente da. Har jente fra før også, og da husker jeg ikke at jeg hadde så tydelig strek.. Men, nå er det også 9 år siden da..

Skrevet

Heh..spennende :) Også vi som tror at vi får jente da :P Morsomt å spekulere hvertfall :)

Skrevet

hei :) Jeg hadde ikke strek på magen først gang og fikk jente, ingen strek denne gangen heller og nå kommer gutten ;)

Skrevet

Jeg har også en strek fra navnlen og begge veier. Og har lurt på hva det er. Jeg venter gutt : )

Skrevet

eg har strek- og hadde strek sist (heile vegen). fekk jente forrige gang og veit ikkje kva eg får no :)

Skrevet

Æ fikk gutt forrige gang å hadde INGEN strek da, men no er det ei jente på vei å streken vises såvitt... Vet ikke hva man ska tru :-D

Skrevet

nei, det er ikke "guttestrek", det er bare huden som blir dratt og etterlater seg pigmentforandring. Kalles "la linea negro"- "den svarte linje". Jeg fikk den i beg på siste måned. Plutselig var den bare der, over natten...

Skrevet

Har tydelig strek og venter to jenter. Morsomt hvordan den bare dukker opp en dag. Min er ganske skjev rundt navelen, der alt er sprengt...

Skrevet

Hei.

jeg har en svak svak strek fra navelen og opp. Er i uke 37 nå.

Sist jeg var graivd fikk jeg en mørk strek fra navlen og ned. Den ble tydligst etter fødslen.

Skrevet

Jeg har en svak strek hele veien opp til ca midt på magen, mellom navlen og brystpartiet. Venter jente:)

Skrevet

Lik strek over hele magen, venter gutt:o)

Skrevet

jeg hadde strek når jeg venta Sander, nå har jeg ikke strek og venter jente :)

Skrevet

Jeg har svak strek fra navlen og ned(dukket bare opp for ett par uker siden), og venter jente:)

Skrevet

Hadde strek sist gang, fikk gutt

Ingen strek nå venter gutt igjen

Skrevet

Har alltid hatt sånn strek når jeg har gått gravid,har to jenter fra før,men denne gangen er den veldig sterk både oppom navlen og nedom :) Men ar aldri kommet meg så langt i svangerskapet før,venter gutt nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...