potetball Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vi er nå i 2 pp, og tenker heeeele tiden; er jeg gravid?? kan dette være et symptom?? men det er jo så spennede,så d er umulig å la være å tenke på det:) vi har ingen barn fra før, så dette blir første gang! har ikm 5 nov tror jeg, har ikke kommet helt inn i regelmessig syklum, da jeg sluttet på minipiller for 2 mnd siden...har hatt mensmurringer i magen og i ryggen siden el og er helt utrolig oppblåst!! det ser ut som om jeg er tre mnd på vei! hehe.. noen andre som har ikm rundt denne tiden og har symptomer?
SommerBris Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg er inne i min 2pp nå. Du har kommet litt lengre enn meg. Jeg har el rundt disse tider, vi er begge i full og og oppussing av hus så vi kjenner at overskuddet ikke er der til kos hver dag-men vi prøver å få til litt kos da. Så får vi håpe den sitter snart. Du prøver på din første??? eller har du barn fra før
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei, vi er også i 2pp. Jeg har en datter på snart to år og vi prøver oss på nr 2. Er andre pp nå med IKM 11.november så har en stund å vente jeg, om egget har blitt befruktet har det vel kanskje ikke festet seg enda her..... Ble gravid i 4pp forrige gang. Da testet jeg samme dag som IKM men hadde ingen symptomer, trodde faktisk ikke jeg var gravid for jeg hadde en hel dag med blødninger 5 dager før ikm. Er kjempespent! Har bare en følelse på at det vil klaffe relativt tidlig. Lykke til forresten )
potetball Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 åh så spennende!! nei vi har ingen barn fra før,så det er litt skummelt,men gleder oss selfølgelig masse masse!! jeg sitter med en følesle av at det kan ta laaang tid,men det er jo bare noe jeg tenker.man vil liksom ikke håpe for mye, slik man blir skuffa viss tr kommer...skal jo teste nå om noen få dager,så får vi se!!! dere må si fra om dere har symtomer el noe annet! det er så rart med mensmurringene-jeg har ALLTID kjendt murringer før mensen,men d har alltid vært dagen før, så er tr der om morgenen...men som som det er nå har det aldri vært.men sånne ting kan jo forandre seg i kroppen med tiden..uansett- gleder meg fremover!!
Blacktower Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 2 pp her også. Hadde el igår så jeg er veldig spent på om vi klarte det. Er kjempespent!! Men jeg stresser ikke med noe. Går det ikke nå så prøver vi igjen neste måned. Lykke til alle sammen!
SommerBris Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg har også en datter fra før, som fylte 2 år nå nettopp. Og nå er vi klare for andremann. Jeg kjenner at jeg er så spent og iverrig om dagen. Utgangspunktet er det siste dag i den fruktbare perioden idag, så kanskje vi bare skal finne senga og gjøre siste innsats-hehe:) Jeg trur jeg har ikm ca 13 nov, men har tatt noen eggløsningstester nå og blir ikke klok på det egentlig. Lykke til begge 2. Oppdater meg hvis det skjer noe nytt da jenter:)
SommerBris Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Hvor i landet er dere fra??? Jeg selv er egentlig Oslo jente som nettopp har flyttet til Østfold. Fra byen til bygda:)
boboo Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 this i s me.. hehe.. hekje fått skifta nicket.. du får vise mej.. ej får så sinnsyke menssmerte når ej reise mej opp etter å ha sitte..frykta tr altså... ! men d va akkurat sånn sist også.. HM.. håpehåpe! når skal du teste igjen?? =)
potetball Skrevet 1. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2007 ja enten så e det tr eller så e du gravid!! men viss ikkje tr kjem imorga,må du ta en test!! ej vækje når ej ska teste,he ikm den 5,trur ej da...så viss ej he det kan ej egentli teste imorga... ka du trur??? e så redd for å bli skuffa!
boboo Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 me 2!!! prøva å holde mej så lenge som mulig før ej testa.. berre for å få et klart svar når ej først testa.. men ej he jo hatt dissa stikkingane + menssmerte i over ei veke... +++ men ej vil ikkje ta nokke på forskudd! du he jo sånne billigtesta!? ta en!!=) klare du å holde dej?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 hei på deg. vi er og i .pp, hadde IKM igår, 31.oktober. har akkurat likt som deg, er helt sykt oppblåst, jeg har ikke spist noe uvanlig som jeg ikke gjør ellers, og det ser virkelig ut som jeg er gravid langt mer enn mulig:P jeg bruker aldri å være sen, men redd jeg har regnet feil, så tørr ikke håpe på spire før lørdagen er tr-fri. vi får bare ikke håpe oppblåstheten og murringene er teng til mensen, fysj ellers er det stikkinger og mye hodepine, men det kan jo være så mangt, så er bare og håpe og vente og se. har sånn ca. 25 dagers syklus uten pillen, og 28 med, så jeg håper den er ca regelmessig nå, for da er vi en dag over IKM allerede, skal teste søndags morgen, gleder meg! masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå