Gå til innhold

Nysgjerrig!:)

Helnøtt med spire:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva var deres tegn på graviditet?:)

Husker jeg var kvalm begge gangene og sist var et faktisk mannen som nevnte at jeg kanskje var gravid pga det hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalm og trøtt. Tenkte ikke på at jeg kunne være gravid, så jeg var ganske sikker på at jeg hadde fått en alvorlig sykdom... hehe..

Skrevet

Jeg hadde menssmerter i flere dager uten å få mensen (helt unormalt for meg), og ikke minst dødsvonde pupper (ikke så unormalt selv om det var ekstra ømt). Men lite peil som jeg hadde på graviditetssymptomer så tok jeg ikke test før jeg nevnte det med smertene for ei venninne som veldig forsiktig ymtet frempå om at det var sånn hun oppdaget sin graviditet :o) Og testen ble positiv den!

Skrevet

Hehe, måtte trekke litt på smile bånda når jeg leste det:)

Skrevet

julekjolen som jeg hadde kjøpt for 3 uker siden strammet sånn over magen, men vekta viste det samme..Hadde driiitvonde pupper og tenkte at nå kommer mensen, men neida..og så holdt jeg på å kaste opp helt plutselig 1.juledag-morgen..tenkte spysjuka jeg da siden jeg hadde passet ei lita jente med spysjuka..Men en liten telling på kalenderen fikk meg til å ta en test, var nemlig 1 mnd siden jeg skulle hatt mensen..snakk om å følge med ;-) Var 6 uker på vei da:)

Skrevet

puppene ble veldig ømme og var kjempe trøtt om kvelden, sovnet alltid på sofaen

Skrevet

Veldig ømme brystvorter, det første tegnet begge gangene.

Skrevet

puppene vokste vel en størrelse over natten og fikk svære synlige blå blodårer på seg. hehe. lekkert. også var jeg sinsykt trøtt. også kom kvalmen..og da var det vel ingen tvil.. ca 2 dager før jeg kunne teste kom den...

Skrevet

ØMME pupper!!! Auau... Følte meg litt dårlig også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...