Lykke(lig) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har hatt ømme bryster i ei uke, så jeg tok en graviditetstest idag for å utelukke graviditet. Jeg har planer om å drikke i helgen, sånn at det var i orden. Men den var POSITIV!!!!!!! og det var ikke noe skyggestrek der nei! Vi skal egentlig bynne å prøve til våren, fordi vi skal ha bryllup 2. august. må ta en ny test imorgen for å dobbelsjekke.. herregud.. dette er helt sykt.. jeg og sambo bare så på hverandre og flirte. Jeg ble helt svimmel og skjelven. Trodde aldri jeg skulle være gravid NÅ!! er usikker på hvor langt på vei jeg evt. kan være fordi jeg har så ustabil syklus, kanskje 5 uker. men så hadde jeg en rar mens forrige gang.. jeg har sagt de siste ukene at jeg har lagt på meg, og det har jeg faktsik også. blitt mer oppblåst... Nå sitter jeg i sofaen med pledd rundt meg og bare smiler.. har mange tanker som svirrer i hodet nå.. vi burde fremskynde bryllupet, når forteller man det til familien, når skal jeg ringe legen, hva skal jeg si til venninna mi som jeg har avtalt å drikke med imorgen?? har også en tvil inni meg.. hvordan at JEG kan være GRAVID?? hehe..
Nummer tre <3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 oj!!! så flott da! slipper å vente helt til våren! gratulerer! lykke til vidre da! du må si fra når du vet mer da og har vært hos legen!
Lykke(lig) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 tusen takk! ja det skal jeg gjøre! tror jeg må ringe imorgen tidlig allerede! vet ikke helt hva legen kan gjøre, ta en ny test kanskje? er veldig spent, og krysser fingrene for at alt er i orden..
Nummer tre <3 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 etter hva jeg har hørt så sier legen at de testene er så sikre at man ikke trenger å ta noe ny test men er sikkert litt forskjellig fra lege til lege så kan jo høre hva de har å si...
Truseprinsesse Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer så kjempemasse! Det gikk jo veldig fort. Hehe. Håper du får et kjempefint svangerskap.
AO3 Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Gratulerer så mye! Håper vi andre er like heldige og blir gravide i en fei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå