Gå til innhold

Uff, disse mennene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære mann er i full jobb, hvor det ofte blir litt overtid. I tillegg har han mange prosjekter her hjemme. Denne uken har vært rolig, så derfor må han bare ut en tur hver kveld. Vil ikke bli "kvalt hjemme", som han sa i går... Jaja, han må nå bare dra ut. Kveldsstellet på to små er jo bare kos...(somregel da) Men her må jeg sitte hjemme hver dag- og bli kvalt.... Tro om han tenker på det.Jeg er heller ikke en sur kjeftsmelle. Jeg koser meg så når vi er hjemme sammen om kveldene. Hvordan er deres menn da? Blir de "kvalt" i hjemmet sitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, han her er det nesten litt omvendt med. Han er veldig hjemmekjær og jeg ber ham ofte komme seg mer ut. Akkurat nå tror jeg han merker litt på det å "bli kvalt hjemme" da for nå er han hjemme hver dag med mini på 4,5 mnd fordi jeg har praksis på en skole og må være der full arbeidsdag, merker han ikke akkurat stortrives og skjønner ham så godt, jeg gruer meg faktisk litt til praksisen er over. Jeg er definitivt en som trenge rå komme meg ut med gjevne mellomrom elelrs blir jeg deppa og føler jeg går på veggene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...