andy7 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har en sønn på 21 mnd som har en tendens til å starte dagen kl 0500. Dette er ikke helt aktuelt når jeg jobber fullt og er gravid i tillegg så jeg er ute etter en morsom vekkerklokke som jeg kan bruke til å "lære" ham å sove litt lenger på morningen. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en? Bor i Oslo...
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Babyutstyrsbutikkene har en genial klokke med to bilder på...den ene en våken kanin og den andre en sovende...enkelt for barn å skjønne når det er natt å når man kan stå opp.
andy7 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Takk for svar! Mener du f.eks Barnas Hus, Babyshop, Fru Lyng o.lig? Vet du hva den ligger på i pris?
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 ja sånne butikker....tror den er ganske dur...et sted mellom 400 å 600 kr tror jeg. Skal skaffe meg en sånn jeg og siden eldstemann her står opp mellom 4 å 6.
andy7 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg har vært inne og tittet på denne klokken. Er det denne de selger her i butikkene? Kunne godt tenkt meg en slik for det bør jo være en litt visuell klokke og ikke bare en traust en med lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå