Brillemamma Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikm rundt de tider..tror jeg.. 16-17 sånn ca.. Har hatt sex annenhver dag siden dag 8 i syklusen...så håper den sitter.. Tror jeg hadde el igår,eller dagen før.Smerter nedi mage og rygg, +mye slim.. Spennende dette:) Har dere prøvt lenge? Vi er i vår 1.pp etter ma i sept...
nono23 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 hei hei. vi e nettop begynt...første el nu sia vi begynte...har mensen den 17 kvær mnd å testa mæ før el før første gang å fikk positivt i går så vi har holdt på i går å idag:9 men lure litt: kan vel gje positivt svar på el testen uten at d kommer noen egg? har alltid å hatt en del slim, men aldri fulgt med på om det kommer før eller etter el. kan det være at det kommer etter? e så spendt. har så lyst at det skal klaffe fort. vi har en gutt på litt over 2 år.
Brillemamma Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hmm...det med el-testen vet jeg ikke.Skjønner meg ikke på de der el testene jeg..så bruker det ikke..:/ el slimet kommer hos meg da jeg har el...kan jo være det kommer etterpå hos deg da.. Ikke mye hjelp i meg,gitt..:)hehe Vi har en gutt på 13mnd.. Hadde jeg fått beholdt nå sist gang hadde jeg hatt termin 11.april... Men nå får vi heller satse på at det blir i juli en gang da! Jeg er også utrolig spendt. Har klaffet på 1.forsøk de 2 andre gangene, så har sååå lyst til at det skal klaffe fort denne gangen også...men er litt redd for at det ikke gjør det da..
nono23 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 ja d e nåkka m det m nr to å man glede sæ jo like mykkje men på en litt anna måte. man e jo meir erfaren å alt... glede mæ så tell å gå gravid igjen:) va en deilig følelse. håpe bære æ slepp å bli sån som sist...va heile tida før mens kom at man nesten innbilte sæ symptoma.:9 men e i en anna livssituasjon nu m samboer å en sønn så man har jo litt meir å tenke på i hverdagen. glede mæ bære sån
Brillemamma Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg både gleder og gruer meg til å gå gravid igjen.Var utrolig dårlig i sv.skapet...men var en god følelse å ha at man faktisk bar på ett lite barn, og å kjenne sparkene!) Tror at med nr2 kommer sv.skapet til å gå mye fortere.For da har man jo en fra før,og mye annet å tenke på enn kun graviditeten! Er så spent på overgangen fra 1barn til 2 jeg..hvordan det blir liksom.. Off, symptomer ja..jeg går jo å kjenner etter symptomer allerede nå jeg. Hehe;)
¤¤angelina¤¤ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg har også ikm den 17. El i morgen, tror jeg. 5. pp nå, begynner å tro at jeg ikke blir gravid... Men det er jo litt tidlig da. Har en sønn på 2 år fra før. Veldig klar for å bli gravid igjen!!
Tomaten Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Hei,hei... Har også ikm den 17;) Tror el kommer i morra, tester med el tester, men har ikke hatt utslag enda.... Er i gang med 2 pp nå!!! Eneste jeg er redd for er at jeg skal på GU i morra, ta celleprøve... er så redd for at det kan ødelegge for en evt graviditet ( siden legen "tar en liten bit" av livmorveggen.....)!!
nono23 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 hei hei alle sammen. arti at vi e fleir m ikm på samme tid. bli arti å følge kværandre. syns d e godt å ha andre å snakke med som e i samme situasjonen.
Høstspire 2011 Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Hei!=) Jeg har nettopp slutta på pilla (for noen uker siden) og i forhold til mensen jeg hadde da som starta 17 oktober, skal jeg ha ikm mellom 14 og 17 november! Spennende!!! Føler meg skikkelig fruktbar og har hatt noen få tegn på at ting har endret seg i kroppen min! Bla. har jeg skikkelig oppblåst mage, hodepine, kvalme og svimmelhet. Har et lite håp om at jeg har blitt gravid i min sist fruktbare periode ettersom jeg slutta på pilla i etter uke 2 av brettet=) Her er det bare å stå på, og lykke til alle sammen!!! Når skal dere begynne å teste dere forresten? Jeg tenkte jeg kunne gjøre det i slutten av neste uke kanskje?
nono23 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. november 2007 tenkte første mnd skulle æ prøve å vente på mens å se om den kom. har ikkje lyst å bli sån at æ går å teste mæ kvær mnd mange ganga. vist æ går over med 3-4 daga bli æ å teste. e jo så klart ikkje sikkert man klare å vente men:) fikk positiv på el testen den 31 å den 1 så va har nu holdt på har så lyst at det skal klaffe fort. men det kan jo å ta tid:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå