Gå til innhold

Uff, føles litt flaut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

SKulle vel ikke tro det, men jeg blir flau når jeg tenker på å gifte meg, jeg....Etter at han spurte, har jeg liksom følt det sånn at "jaja, det gjør ikke noe om det blir bryllup, han har ihvertfall spurt, holdt det liksom"

HEhe, tenker på å gå opp kirkegulvet, alle ser på meg, så står vi der og gjør det vi skal, så skal alle feire oss, se på oss, gi oss presanger, se på når vi DANSER!!!

Tenk det, at jeg allerede er sjenert!!!!! Pleier absoolutt ikke å være det, men i denne situasjonen føler jeg meg sårbar, vi har ikke kjøpt ringer engang enda!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he - vet hvordan du har det i forhold til det å gå opp kirkegulvet. Jeg gruer meg også veldig til dette - superflaut! Jeg er også veldig lettrørt og tar fort til tårene - så jeg er redd for å begynne å grine mens jeg går oppover gulvet også.

Ellers kan dere jo velge å gifte dere borgerlig eller i en liten seremoni med bare dere to - trenger jo ikke ha masse folk til stede hvis dere ikke vil

Skrevet

Det har alltid vært noe jeg også har grua for,det å være midtpunktet i hele bløtkakefesten! Ikke orka jeg tanken på alt styret med bryllup hellker,all planlegginga,gjestelister(hvem skal en bes?) osv osv. Ikke er vi kristne heller,så kirke har aldri vært en drøm.

Mannen min var av samme oppfatning,så da gjorde vi det enkelt! I all hemmelighet dro vi til Las Vegas ei langhelg og gifta oss der,så fortlate vi det til familie og venner da vi kom hjem! Er superfornøyd med den løsninga,og ingen ble sure(ikke som jeg vet av da) fordi vi aldri hadde snakka om bryllup med noen fra før av,så ingen forventa noe!

Dette kanskej ikke passer for alle,men for oss var dette den perfekte løsninga,og vi hadde det kjempegøy i Vegas,det er en dritkul by! (og nei,vi giftet oss ikke i et sleasy,lite kapell med Elvis,men utendørs,sent på kvelden,foran et nydelig hotell med diger fontene og klassisk musikk i bakgrunnen:-)

Bare et tips!

Skrevet

hehe... her er det helt motsatt! Vi gleder oss som bare det! ELSKER oppmerksomhet!!! hihi... De fleste tar nok til tårene når de går oppover kirkegulvet så ikke tenk på det. Det kommer både jeg og sambo til. Han er dessuten MYE mer lettrørt i slike sammenhenger enn jeg.

Skrevet

Har jo mest lyst på kirkebryllup, jeg da, borgerlig betyr ikke noe for meg (personlig, da). Og på en måte er jeg glad i oppmerksomhet, men dette blir jo å invitere folk til å se på meg, liksom!

Men jeg nyter jo andres bryllup, så nå får de forhåpnetligvis nyte mitt:-)

Men flau blir jeg nok uansett!!!

Skrevet

Hei :) Du må huske på at all oppmerksomhet den dagen er positiv oppmerksomhet av mennesker som bryr seg om deg og din kjære. Og man "dummer" seg faktisk mer ut ved å lage et stort nummer ut av at man f.eks ikke liker å danse brudevalsen eller slikt. Bare kast deg uti det og la det stå til, og nyt oppmerksomheten! Husk at dette er virkelig dagen da du kan ha god selvtillit - pyntet og ordnet fra topp til tå :)

Skrevet

Ja, du har rett!

Skal spare på det du skrev til å peppe meg opp på bryllupsdagen:-)

Skrevet

akkurat sånn tenkte jeg og! Hadde aldri drømt om å gifte meg jeg, hadde ikke den drømmen som mange jenter tydeligvis har. Jeg er sjenert, trenger ikke så mye oppmerksomhet, og blir i tillegg veldig fort rørt. Alt dette gjorde at jeg grudde meg veldig, trodde at jeg kom til å grine hele dagen. MEN: det gikk over all forventning!!!! Svevte litt utenfor meg selv på en måte. Ble veldig rørt med en gang jeg kom til kirka, og på vei opp gangen, og egentlig i hele kirka, men var SÅÅ glad når vi var ferdige og det bare var festen igjen. God og løs stemning gjorde at jeg klarte å slappe veldig av, og hadde den beste festen vi noen gang kunne hatt. Så du kan bare glede deg;o)

Skrevet

Takk, Elize!

Håper det blir slik for meg og, er nervøs allerede!!!!!Samtidig som jeg gleder meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...