Gå til innhold

Hvor lenge blødde dere etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fødte for 16 dager og blør fortsatt endel friskt blod. Trodde det skulle gi seg innen 2 uker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg blødde ca 5 uker etter fødselen...

Skrevet

og her har det nå vart i 11 uker nå, i blant lite, nærmest brun utflod, for så å ta seg opp igjen med blod. Tror nok ikke det er normalt da. Da jeg var til 6 ukers kontroll sa legen jeg skulle ta kontakt dersom jeg ikke snart sluttet å blø, men føler meg jo i form så tror ikkke det er noe galt... Ettersom jeg har gått meg bind / truseinlegg så mye reagerer jeg på dem og er skikkelig sår!!

Skrevet

Jeg blødde ca 1,5uke... Så var vell veldig heldig da ja når jeg ser hvor lenge andre har blødd ja.

Skrevet

11 uker er veldig lenge, jeg håper du tar kontakt med lege for å sjekke.

Skrevet

heh, ja, var jo ikke meg denne tråden handlet om så vil jo ikke "stjele" den... Men er enig at 11 uker er leeenge og er dritt lei!! Men så er jeg pinglete for å ta kontakt med legen da vet du. Hun kjente jo at livmora hadde trukket seg sammen, og ettersom jeg ikke har vondt eller feber er det vel ikke noe galt?? Har gitt meg selv deadline på 12 uker, så hvis jeg fortsatt blør om en uke nå skal jeg ringe..

Skrevet

jeg har blødd i 8 uker nå, men så måtte jeg ha en utskrapning av morkaka etter 10 dager da...

Skrevet

Jeg blødde i ca 12 uker, fikk ultralyd og det var fortsatt morkakerester igjen, måtte i narkose og ta utskrapning.

Du som har blødd i 11 uker bør få en UL, ikke farlig,men greit og få utelukket morkakerester....

Skrevet

Jeg blødde bare de første 2 ukene. Siden har det sivet ut litte grann utflod som lukter vondt. Er det normalt at det lukter av utfloden etter fødsel?

Skrevet

Jeg blødde i en uke bare (Menn blødde helt syke mengder da, det bare rant igjennom alt som var -sorry for infoen) Men så etter et opphold på fire uker blødde jeg litt i noen dager igjen.

JM på sykehuset sa at de fleste er ferdig og blø etter seks uker, men at noen få kan blø i opptil to mnd.

Skrevet

Jeg hadde foresten også morkake rester (Ikke at det var det som var temaet-men så at flere skrev om det) Måtte tilbake på sykehuset i ambulanse samme dagen som jeg kom hjem. Sinnsykt vondt Men slapp heldigvis utskraping- det kom ut av seg selv. IKKE GØY

Skrevet

Her er det over 4 mnd siden fødsel, men ifølge legen var ikke renselsen min over før nå.

Men har bare blødd en og annen dag innimellom.

(Så skal det sies at i min familie har vi en blodsykdom som gjør oss på randen til blødere)

Skrevet

Jeg og blødde lenge...etter 7 uker sprakk en hinne i livmora og blodet fosset gjennom nattebind og klær og alt..ble kjørt i full fart på sykehuset, måtte ha narkose og utskrapning med en gang...

Du som har blødd 11 uker, be om UL i dag! Så slipper du evt ubehag. Jeg fikk samme beskjed på 6 ukers kontroll, bare at legen bestilte time på sykehuset til meg, den rakk jeg aldri å få i posten engang...

Skrevet

Jeg har også blødd veldig lenge.. 8 uker før det stoppet, og hadde også morkakerester som kom ut av seg selv etter 10 dager. Det stoppet opp i 2 uker, og nå har jeg hatt litt brunlig utflod i noen dager, ikke friskt blod!. Er det også blødning? Fikk bekreftet at alt av rester var borte på en UL på sykehuset etter 14 dager, så kan man blø så lenge uten at det er noe? Skal til legen neste uke, så får høre da. Har riktignok begynt med minipillen, så det kan kanskje komme derfra;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...