oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Gutten min er snart 4 mnd.. Han ligger litt under babygym og slår på det som henger der... han holder litt i små rangler og putter ting litt i munnen.... han ligger litt på magen på matte på gulvet.. er dette nok stimuli for han??? han sover jo ikke riktig så mye nå lengre på dagen.. føler at det blir litt kjedelig for han med bare dette.. hm.... eller holder det??? er jo på babysang annenhver uke.. og bader noenganger i basseng... Hva gjør dere med de små på denne alderen??? Prøver å synge litt til han også da.. hehe.. selvom jeg ikke har sangstemme i det hele tatt =)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jenta mi er 4 mnd og vi "gjør" akkurat det du beskriver også. Hun sover nesten ikke i det hele tatt på dagen lenger så det kan jo bli litt kjedelig. Men vi er ute og triller en gang om dagen og møtet andre med barn da. Og har vært på babykino! Det er vel mest for meg men veldig koselig=) Tror ikke de kjeder seg....
oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Godt å høre ute og triller vi også... var på babykino en gang.. men var vel mest for mødrenes del ja ;p Nei det er vel kanskje nok for de små... mye intrykk bare ved å være våken også.... håper ikke han kjeder seg da
oktoberjentene;) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Jobber du forresten på bik bok?? siden du har det som nick?? trenger ikke svare om du ikke vil altså.. bare det at jeg også jobber der
Gjest Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Hehe, nei gjør ikke det. Var bare noe som jeg "fant på" i farta=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå