Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Så dere hun dama som var daglig leder for det firmaet som samlet inn penger til Kreftsyke barn, men hvor bare 2,5 % av pengene gikk direkte til barna? Hun kan jo ikke ha vært hel vel bevart?? Hørtes jo helt tilbakestående ut
Petrine C",) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hun virker litt treg ja, reagerte og på det... Svarte jo ikke skikelig på noen spm...Ville ikke gitt pengene mine til det firmaet vertfall...
Helnøtt med spire:) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Merket også det. Det er skammelig at de "utnytter" små krefbarn. Off, syntes så synd på han mannen som hadde opplevd selv og sett:( Fikk ei tåre i øyet da.
*makrell i tomat* Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Helt enig!!!! Blei kjempe PROVOSERT!!!! kan ikke skjønne at det er mulig å holde andre menneskers liv for narr på den måten der. Sko seg på andres sykdom, den dama skulle vært sperra inne for godt!!!!!!
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 sa det samme til sambo. hun var jo helt "noldus" Dummer enn en bøtte med møkk........rett og slett! Jeg er faktisk blitt ringt opp av de. Jeg sa at jeg støtter kreftforeningen, men ikke over telefon. kjøper av prinsipp aldri noe over telefon.....
* 5 om dagen * Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 tatt seg en valium tenker jeg, for å takle presset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå