~sjiraff~ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Da vi kom ut i dag tidlig viste det seg at noen hadde vært så hyggelige å spraya porten vår og muren vår full av rødmaling...! Skikkelig kult da vi har visning om 2 dager...
Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Å FY FAEN... Har du NOE som helst anelse om hvem dette er????
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 var halloween i går, hehe.. men fy faen har ikke folk skikk på unga sine eller seg selv for den saks skyld..
Honningmelon Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Da hadde jeg blitt grisevill, ja. Er jo herverk.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Halloween er så moro altså!!
bente69;) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Så høyt blodtrykk har ikke kroppen din godt av, ingen som tenker på helsa de Laffen??? Enig med deg, jævla drittunger!!!!
Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Da tror jeg faktisk jeg hadde leid verdens dyreste malefirma og sendt regningen til foreldrene!
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Nei vi har ikke snøring på hvem det var. Så får ikke gjort noe iht til barna eller foreldrene. Har fått det nesten helt bort da, samboer har stått med høytrykksspyleren i flere timer i dag. Er bare litt rosaskjær igjen i porten. Hadde sikkert taklet det bedre om det ikke hadde vært for visning til lørdag...
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2007 hehe.. nei de tenkte nok ikke så mye på helsa mi...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Slike ting som dette og at en stakkars mann på 76 år ble ranet i sitt eget hjem av mennesker som bruker hallowen som påskudd til å ringe på hos fremmede mennesker, gjør at vi har god grunn til å ikke like at halloween har kommet til norge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå