Stor_smil Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jobber innenfor helsevesenet, og har fått tilbud om gratis influensavaskine. Ville dere tatt den?? Blir litt usikker her..
mamma`n te Kaja Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Har også fått tilbud om det, men er veldig skeptisk må jeg innrømme
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Vi får den på jobben til 60 kr, men har ingen planer om å ta den. Men har sterkt immunforsvar og har vel aldri i mitt liv hatt influensa. Min siste kraftige forkjølelse (feber og sengeliggende) var høsten 2003... Vi fikk også beskjed om på jobben at om man er ung, frisk og normalt immunforsvarer så er vaksinen unødvendig.
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 vi kan få ta de som er til overs for 60 kroner. jeg skal ikke ta den. Jeg er 32 år, og dør ikke av en influensa. Må la kroppen få ordne opp litt selv.......... hadde jeg vært 60 år, så ville jeg nok vurdert det hvis jeg hadde litt dårlig helse!
mamma`n te Kaja Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 det er vel for å unngå at de man jobber med, som gjerne er i risikogruppa, skal bli smitta at vi blir anbefalt å ta den eller? tror ikke jeg heller kommer til å ta den.. fordi brukerne skal jo allikevel vaksinerers..
Lille søtnos Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Er mest nødvendig for syke/de med lavt immunforsvar og eldre. Er man ung og frisk tåler man en runde. Har hørt om flere som har tatt vaksinen et år og likevel fått influensa, så man får ikke total beskyttelse.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Men det er fordi de bommer på hvilken influensa som kommer og man vaksineres for feil type.
Mille** Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Kommer ikke til å ta den, men har heller aldri hatt influensa. Var jeg av de som fikk det hvert eneste år så hadde jeg nok tatt den. )
tonebf Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 jeg har fått denne av legen min pga jeg er langt nede psykisk nå og hun mener at jeg ikke kommer til og takle og bli veldig syk nå så jeg skal ta den!
~sjiraff~ Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Nei, man er ikke 100 % trygg selv om man har rett vaksine heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå