MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 dette har jeg også fundert lenge på.... husker at lyden neh er tegn på sult! men det var jo et par andre lyder også...
Miss L å di Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 http://www.dunstanbaby.co.uk/cms/index.php?page=eu-home
Miss L å di Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 google på baby language så kommer det opp mye greier
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 artig! noen som vet om dette faktisk er "sant"?
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Noen av lydene er vanskelig å høre forskjell på..Men spesielt neh for sulte passer på Leah:) Husker ikke hva de andre lydene var, men flere av de stemte da jeg fulgte med Leah en hel dag når hun var ca 3 uker, var morsomt at det stemte da:)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 neh = sult owh (au) = trøtt heh = ubehag eair = luftsmerter eh= rape syns neh og heh stemmer bra... Vanskelig å høre forskjell da... Husk at det er før gråt...altså gråtingens forstadie:) ergo klaging vil jeg si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå