&susy& Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Nå er jeg bara sååååå lei av å få hjulene på vognen og skoene fulle av hundedritt. Kan ikke hundeeiere ta med seg dritten sin i stedet for å la den ligge igjen til andre? Går stort sett tur på skogsveier og der ligger hundedritten "gjemt" under blader ol så det er vanskelig å se den før man faktisk har TRÅKKET i den. Grrrrr blir så irritert! PS er til vanlig en ganske rolig og harmonisk person, men dette irriterer meg virkelig siden det skjer til stadighet.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ja, det er noe dritt! Jeg har hund selv altså, men tar alltid opp etter meg. Tar også med meg posen og kaster i en søppelbøtte. For det har skjedd at jeg har kjørt over poser med dritt, der dritten bare har spruta ut når det har blitt hull i den... ÆSJ!
&susy& Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Ikke alle hundeeiere er like egoistiske:) Det er heldigvis mange som deg også. De som tar dritten oppi posen og lar den ligge, har jo virkelig ikke skjønt det. Da forsvinner den jo aldri.... Det tar jo ganske mye lenger tid å bryte ned plastikk enn hundedritt.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Ja det har jeg å tenkt. Da er det faktisk bedre å la dritten ligge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå