Gå til innhold

Minstemann og Se og Hør sin Gladmelding


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sendte flere mailer til Se&Hør sin Gladmelding, for å fortelle om Heidi og Minstemann. Og jeg har fått svar!!! :) Det nytter faktisk :)

 

Håper nå virkelig at Heidi og familien vil få en tur eller noe, det fortjener de så masse! Er i kontakt med en journalist, håper at det blir noe ut av dette nå da :)

 

Noen her som kjenner Heidi? Send meg en pm i såfall.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi fortell.. hvem er heidi:) jeg er nysgjerrig:)

Skrevet

Oi, så bra.. :) Det fortjener de virkelig... (har bare lest om de)

Skrevet

Heidi er minstemann sin mamma, som virkelig fortjener dette! Men jeg kjenner ikke Heidi selv....

Skrevet

ååå så flott..=) håper de virkelig tar i på dette da.. de fortjener stakkrs en oppmuntring..=) synes så forferdelig synd på familien.. traff heidi og minstemann på riksen..

Skrevet

Oj, så utrolig fint gjort av deg! Fulgte med på historien jeg også, så trist:/ De fortjener virkelig en oppmerksomhet, kjempe bra:)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...