Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Sendte flere mailer til Se&Hør sin Gladmelding, for å fortelle om Heidi og Minstemann. Og jeg har fått svar!!! Det nytter faktisk Håper nå virkelig at Heidi og familien vil få en tur eller noe, det fortjener de så masse! Er i kontakt med en journalist, håper at det blir noe ut av dette nå da Noen her som kjenner Heidi? Send meg en pm i såfall.....
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 oi fortell.. hvem er heidi:) jeg er nysgjerrig:)
Lullabybaby♥ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Oi, så bra.. Det fortjener de virkelig... (har bare lest om de)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Heidi er minstemann sin mamma, som virkelig fortjener dette! Men jeg kjenner ikke Heidi selv....
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 ååå så flott..=) håper de virkelig tar i på dette da.. de fortjener stakkrs en oppmuntring..=) synes så forferdelig synd på familien.. traff heidi og minstemann på riksen..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Oj, så utrolig fint gjort av deg! Fulgte med på historien jeg også, så trist:/ De fortjener virkelig en oppmerksomhet, kjempe bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå