Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er førstegangsfødende og fikk snuppa mi for 8 dager siden og har allerede gått ned 10 kg etter fødsel, men jeg gikk opp 25 i svangerskapet. Jeg ammer og har tenkt å amme i ett år hvis det går, men lurer på hvor lang tid brukte dere på å gå ned de kg. dere gikk opp under svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 jeg gikk opp 4kg da jeg var gravid, da jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg tatt av 8kg, og nå 20dager etter fødselen har jeg tatt av 14kg. så her har de rent av!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 jeg la på meg 30 kg i svangerskapet. Har tatt av meg 25 kg i løpet av 3,5 mnd.., og jeg har ikke gjort noe for det heller:-) Kiloene bare raste av de :-) Har fremdeles 5 kg igjen da, og de sitter nok litt mer tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 jeg la på meg 30 kg. Etter 5 mnd var alt borte, jeg har ikke gjort noe for det, faktisk spist mye sjokolade... Kiloene bare raste av
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Gikk opp 10 kg, når jeg kom hjem fra sykehuset etter 3 dager så var 16 borte :-)
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Uff det var masse masse trøstende ord og håper at mine kg også renner av som deres har gjordt men jeg får jo vente å se.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Dette kommer nok litt an på hvor mye en gikk opp og hvorfor også tror jeg. Jeg har gått opp 27 kg, 21 kg og 32 kg i mine tre svangerskap. Alle gangene har jeg hatt mye vann i kroppen og da spesielt første gangen, da hadde jeg enorme mengder vann i kroppen og gikk ned 18 kg på de tre dagene på klinikken og og så de resterende 9 kiloene på en god ukes tid til etterpå (og 10 kg til etter det pga ammingen). Andre gangen gikk jeg ned en 13-14 kg de tre dagene på klinikken og resten rant av de første 3-4 ukene. Nå siste gangen hadde jeg ganske kraftig bekkenløsning og lå flere ganger i grenseland for svk.forigftning, noe som gjorde at jeg måtte holde meg helt i ro så da kom det endel fett i tillegg til vannet også. Gikk vel ned en 15 kg de første 3 dagene nå også og så 7-8 kg til de neste 2 ukene, men deretter gikk det seigere. Nå er det 4,5 mnd siden fødselen og jeg har fortsatt 5 kg igjen, men nå trener jeg ikke i det hele tatt (har ikke hatt overskudd eller mulighet) heller da.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Gikk opp 21 kg i løpet av graviditeten. 13 av kg forsvant i løpet av ei uke, men etter det stoppet det helt opp... Er nå 3 mnd siden fødsel og jeg har begynt å trene, men spiser ufattelig mye godteri og usunt:( Håper jeg klarer å skjerpe meg altså! Tror nok jeg hadde hatt færre kg igjen om ikke jeg hadde spist så usunt...
Mor Monsen Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 9 mnd siden fødsel og fremdeles 5 forbanna kilo igjen... Gikk fra 58 til 78 i svangerskapet. De første 10 gikk fort og greit bort, men så satte bremsene seg på jahh.... *argh*
Mammapudding Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Jeg la på meg 18 kg..Mistet 10 kg de første 6 ukene, men etter det har det ikke gått nedover..Så har fortsatt 8 kg igjen, det er snart 3 mnd siden fødselen.
Reese Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Jeg gikk opp 30kg og nå nesten 3mnd etter er alt borte og kroppen og magen min er finere enn noen gang:) jeg ammer!!
Lillegullet130707 Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Gikk opp 13 kg og har gått ned 16 kg. :-/ Jenta mi er nå 3,5 mnd. Håper jeg går opp et par kg igjen, for jeg ser ut som et beinrangel! Jeg eter som en hest, men kg bare sklir av!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Når jeg kom hjem fra sykehuset hadde jeg gått ned 9kg, så bare rant kg av. Etter tre uker hadde jeg gått ned 19kg (Det samme som jeg la på meg) Nå har jeg gått ned 31kg, og tror ikke det har tenkt å stoppe med det første. (Jeg gjør ingenting for det selv da- er ammingen)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Er det bare på meg kiloene ikke raser av?=( Jeg gikk fra 56 til 76. Nå er det 2mnd siden fødselen og er ikke kommet lengre ned en til 70!!! Grrr.... Dvs at det er 14kg igjen som skal av=( Hvorfor kan de ikke bare rase av her og? Hmmm Ammer gjør jeg også!
mayaya Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Jeg veide meg et par uker etter at jeg kom hjem fra sykehuset, og veide faktisk noen få kg mindre enn det jeg gjorde før svangerskapet. Aberet er at kiloene ligger på helt andre steder nå enn før, som resulterer i cellulittlår og hengemage. Neeiiiiii :-/
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Jeg la å på meg 25 kg.. de første 15 forsvant på sykehuset, resten bare rant av iløpet av 3-4 mnd nå er snuppa 6 å jeg er mye tynnere enn jeg var før , må legge på meg litt.. ingen rumpe eller noe... trener ikke.. ammet bare i 4 mnd!! skal bare stramme opp magen.. å hoff de fine strekkmerka som preger HELE kroppen min:( det er jo forskjellig til person til person hvordan det går med kg noen må trene og gjøre en innsats for andre bare forsvinner de..
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Ja, her forsvinner de tydligvis IKKE av seg selv. Gikk opp 14kg i svangerskapet, gikk ned 5 under foedselen. Etter det har jeg mistet bare 1 liten kilo og har 8 store stygge ufyselige kilo igjen... Tulla er snart 3 1/2mnd og jeg fullammer. Paa tide med mindre soett og mer trening kanskje? Og jeg som trodde de skulle renne av av seg selv. Ikke det nei...
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Herlighet! skal si noen er heldige ja, her har jeg 1.6 igjen, men hadde 7 for mye da jeg ble gravid. La på meg 20 kg, hadde overmye fostervann og et barn på 5.5 kg i magen, men var nok noen gode middager og søtsaker som sørget for at det ble som det ble. Kun ammet i 1 mnd.
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Jeg gikk fra 58 til 74 i svangerskapet. Er 3 mnd etter fødselen nå og jeg veier 59. Jeg hadde kraftig bekkenløsning og måtte være i ro fra ganske tidlig i svangerskapet - hadde i tillegg ekstrem kvalme som desverre gjorde at jeg måtte spise ofte for å holde det i sjakk...og spesielt sjokolade;o) Hadde ikke så mye vann i kroppen, så det var nok mest fett ja...så sånn sett er jeg veldig fornøyd:o) Trener 3 ganger i uken (bare 30 min da...) og går lange turer med vognen i kjapt tempo 5 dager i uken + prøver å spise sunt...men har desverre veldig dilla på søtt... Håper å gå ned til rundt 56 - det hadde vært passelig vekt for meg (er 166cm høy)
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 Fullammer jeg også forresten. Etter førstemann satt de siste 6-7kg som støpt helt til jeg sluttet å amme...så det er nok ikke alle som opplever "gleden" av at kg renner av når de ammer, nei...her tviholdt kroppen på det ekstra helt til ammeslutt. Denne gangen tviholder den ikke...men de renner absolutt ikke av her heller;o/
Kanutte og prinsen Skrevet 2. november 2007 #21 Skrevet 2. november 2007 Tok rundt 2 uker å bli kvitt kiloene her - men la bare på meg 7 kg i svangerskapet og da, hadde hyperemesis første halvdel. Nå er gullet 2 mnd og jeg veier 4 kg mindre enn før jeg ble gravid =) Fullammer jeg også. Litt gøy å merke at klærne som passet før jeg ble gravid nå er ganske så løse - bortsett fra over puppene da, der passer ingenting lenger - hehe.... =)
babyboyღaug07 Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 11 uker etter födselen har jeg gått ned 18 kg...Det var det jeg hadde lagt på meg i graviditeten, ikke gjort noe spesielt...men det var GODT å få dem bort..var så tungt på slutten..har fortsatt noen kg extra som jeg MÅ kvitte meg med som jeg hadde för jeg ble gravid...men tror at jeg må jobbe mer for å få bort dem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå