Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Noen med lure ideèr? Har tenkt på julegodter til personalet, men vil også gi noe (leker) til selve barnehagen (barna).
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Har ikke tenkt på det engang, er det vanlig ?
Honningmelon Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Julegave til barnehagen? Det har jeg faktisk ikke hørt om...
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Det gidder jeg ikke............ en ting er dugnad og hjelpe til ved spesielle anledninger, men gaver til jul. Nei!!!
mor til Prinsesse N Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 skal vi det? har jeg aldri hørt om.. ennå mamma'en min har jobbet i barnehage i mange år...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 aldri hørt om noen som gjør det! Her har vi dugnader og så får personalet en catering lunsj til sommeren i gave av alle barn/foreldre, samt at barnehagen får en gave av de som skal begynne på skolen. I vår barnehage er det over 40 barn, tenk om alle de skulle gitt gave og godter...?!!!
lifa og Eline Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om vi skal gjøre det, men selv elsker jeg det når gubben får gaver fra ungene med sjokolade. Han er nemlig så klrsen på sjokolade at det er jeg som spiser den. Nam nam
hårsår Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Jeg kommer til å bake småkaker likevel til jul, så jeg tenkte å ta med noen småkaker en dag det nærmer seg jul både til barnehagen, og til jobb :0)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 bruker å kjøpte en liten ting til de ansatte på avd til jenta, men ikke til barnehagen..... KJøper en flaske vin, blomst eller julepynt. Som takk for at de er flinke til å ta vare på jenta vår......
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 jeg har jobbet i bhg og fikk ett par gaver. det er en sånn "har-du-lyst-har-du-lov"-greie og ikke ett must. veldig koselig da, når foreldre gir deg en oppmerksomhet og viser at de er fornøyd med det du gjør. evt, kun til primær kontakten til ditt barn! en blomst, vin eller ett flott julekort (gjerne med bilde av barna). det blir ihvertfall satt stor pris på men igjen.. ikke ett must!
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Jeg har lyst å gi avd en fruktkurv, som de kan kose seg med. Ellers så tenkte jeg at jeg vil lage hversin krukke med hjemmebakte julekaker, til personalet på avdelingen. Synes det er litt koselig jeg Og gutten synes sikkert det er litt stas, å få gi noe til dem
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 Aldri hørt om det jeg heller! Syns det er greit hvis noen VIL gi fruktkurv, noe de har baket, men ikke at vi skal begynne å kjøpe leker og sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå