ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Vi sliter skikkelig med jentenavn... Blir det en gutt har vi navnet klart, men blir det en jente aner vi ikke... Noen som har noen tips?
klumpen og gullet Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Emilie & Amanda Emilie & Kristin Emilie & Anna Emilie & Siri Emilie & Helena
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg har helt motsatt problem, hadde jentenavnet klart, men vi skal ha gutt=) Jenny var navnet vi falt for til slutt(så mange fine jentenavn=)) Kanskje du liker det? Og kanskje du har noen idé til guttenan til oss..?=)
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Klumpen: der fikk jeg noen å tenke på, eller diskutere med mannen min Vi blir liksom ALDRI enig.. men vi har GOD tid på oss Anette86: Jenny fikk eg ikke lov av min kjære å bruke siden kusinen hans heter det.. Forslag til guttenavn: Tobias, Noah, Michael, Sondre, Christian, Chriss Andrè...
ganesha Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 julie oline celine josefine meline helene tilje
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Tusen takk for gode forslag
Bæsta Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Hei! Hva med Emma eller Sofie? Jeg synes også Oda er veldig fint :-) Selv skal vi velge Martine, det er vår favoritt! Er ikke lett dette med navn..... Lykke til hvertfall!
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Takk for tips Emma har jeg alltid likt, men min kjære synes d blir for "likt" Emilie... Men vi får kanskje diskutere det litt til
glad i mange barn Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 linnea er veldig fint i lag ,minsta jenta heter Emilie Linnea
kamillyy Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 jeg får en liten jente i januar og hun skal hete Thea-Emilie det er så søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå