Gå til innhold

Ingen NAV-penger enda! (Oslo)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynne rå bli mektig irritert, har ikke fått pengene for oktober enda.. Fler som opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Hos meg har de glemt å utbetale foreldrepenger 2 av de 4 mnd jeg har hatt foreldrepenger... Har måttet ringe og minne dem på det... Du må nesten bare ringe dem og mase. Er sinnsykt irriterende! Skjer det en gang til hos meg skal jeg begynne å ringe dem noen dager før utbetalingsdatoen og spørre om betalingen min blir satt i gang;)

Skrevet

kommer an på om arbeidsgiveren eller nav står for lønnen i permisjonen (alt går gjennom nav altså, men er forskjell på om nav eller arbeidsgiver betaler de ut)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...