Gå til innhold

Stakkars, stakkars eldstejenta vår!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var den stooore dagen, gipsen skulle av, og hun gledet seg vilt!!!

Men legen ver ikke fornøyd med bildene, og var usikker på hva han skulle foreta seg. Han tok med seg bildene på a hus i dag for å drøfte dette med andre leger.

Fikk telefon i dag at hun måtte inn å ta nye bilder, og sannsynligvis brekke opp armen igjen og nye laaange uker med gips!!!

Og det værste er at legene som oppererte henne i Østeriket, sa at hun skulle ha byttet gips etter en uke. Det syntes den norske legen var helt unødvendig.

Men legen hun var hos i går, stusset veldig på gipsen og syntes den var alt for stor og "vid".

Hadde de gjort det som var sagt hadde vi sannsynligvis sluppet dette her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fælt, stakkar jenta di!!! Så tåpelig av den norske legen da å ikke høre på hva som var sagt i Østerriket. Uff..

Skrevet

uff ja jeg vet norske leger har så forskjellig praksis at det halve kunne vært nok..

brakk armen min i albuleddet her for noen år tilbake(lang historie)

da fik jeg mast meg til gips for di mente jeg ikek skulle ha det å bare huske at jeg måtte holde armen i samme stilling hele tiden,, hva f er det for noe da.. pluttselig glemmer man seg jo..

så fikk jeg da endelig gips da. da jeg skulle ta den av viste det seg at armen var gipset feil og at den var aøt for tung, noe som resuterte i mange mange timer til fysiot..

Skrevet

Huff av meg!

Jenta vår har også brekt armen ned i albueleddet, og kan nå ikke strekke armen ut!!

Skrevet

nei jeg vet.. er noe med at leddbåndene blir stramme, jeg fikk beskjed om at jeg aldri kom til å bøye armen min helt i igjen.. men jeg ga ikke opp å nå er den så god som ny.. hehe..

bare finne n god fysiot og bruk den.. det har dere krav på 1år hvertfall etter skaden:) eller kanskje det var ut året.. husker ikke jeg..

jeg gikk hvertfall to og tre ganger i uka..

det kommer til å gå kjempe fint.. hun er jo så ung å da er det jo enda bedre np som uhellet var ute:D gi knuppetulla en god klem fra meg:)

Skrevet

Gi opp skal vi ikke!!!!

Men legen har tror at pga. den løse gipsen har pinnene hun har opperert inn i armen bevegd seg slik at armen har grodd feil!( KOMPLISERT DETTE)

Kjedelig da, hun hadde gledet seg så mye til å trene igjen...Håndball er ikke tingen akkurat nå!

Så flott at armen din er helt fin, da er det nok håp for snuppa vår også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...