Gå til innhold

Datteren min på 3 uker bæsjer bare hver 3 dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og på "dag 2" så er hun full av luft, raper og promper om en annen, helt tydelig at hun har fryktelig vondt i magen stakkers, får helt vondt av henne, for hun sover ikke, bare skriker og trekker bena opp mot magen.

Jeg fullammer henne, noen som har noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kolikk?

For om man fullammer er det like normalt å ha avføring hver dag som en gang i uka, eller en gang hver 14. dag også...

Skrevet

Jeg ble også overrasket at hun bæsjet så sjelden....og hun hadde mye luft i magen. Jeg har begynt å være kjempenøye på å rape henne flere ganger under maten, og har brukt litt minifom. Det funket for meg. (Snuppa er nå 4 uker i dag) Lykke til!!!

:-)

Skrevet

tror ikke det er kolikk heller, for det er bare denne 2.dagen, altså dagen før dagen at hun er så urolig. Hun er jo drømmen selv etter at hun har fått bæsjet.. Uff, stakkers, får så vondt av henne!!

HI

Skrevet

Alle babyer er så forskjellig. Nevøen min hadde 2 uker mellom han bæsjet, mens datteren min kan ha opptil 10 bæsjebleier på en dag. Det går seg nok til. Du får prøve å se litt på hva du spiser kanskje, om det er noe som gjør det bedre eller verre. Husk at så lenge du gjør ditt beste, så er det godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...