Gå til innhold

Husarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,er dere flinke til å gjøre husarbeid og hva har dere gjort i dag av husarbeid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink til å vaske klær.

Ellers så spurte du på rett dag for i dag har jeg vasket klær og vasket hele huset ;)

Skrevet

Idag ha jeg ikke gjort anna husarbeid enn å vaske klær.. Men spør i mårra kveld så ha jeg gjort mere.. :o)

Skrevet

Idag har jeg vaska hele kjøkkenet, vegger og alt :)

Skrevet

Nei, jeg gjør det jeg må og et par skippertak innimellom (en gang i året eller så) på det som ikke er ting som må gjøres ukentlig (som å vaske stekplater i stekovnen, kjøleskap osv) og i dag har jeg ikke gjort noe husarbeid, har rett og slett ikke hatt tid... Kom ikke hjem før klokken var over fire, da måtte mini på 4,5 mnd få pupp og sove på armen siden pappaen og de to andre ungene skulle stå rett utenfor å skifte dekk, så når mini våknet igjen måtte je vi kose og prate litt siden jeg ikke har fått gjort det før i dag, jeg måtte pumpe meg siden jeg ikke har ammet på dagen, lage til frukt til barne-tv til de to store, grøt til mini og så skulle alle tre ungene bade og legges og så måtte noen mail sendes og nå sitter jeg her og er passe sliten og orker ikke gjøre noe... Men min mann har gjort endel de siste dagene da, han er jo hjemme med mini hele dagen nå for tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...