Gå til innhold

Magasinavhengige postpubertale liksomvoksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når skal dere slutte med de latterlige innleggene om hvem som er pen?

Har dere ingenting annet å rose/disse mennesker for, så er det jo i grunnen nitrist. Hvem i all verden syns egentlig det er så jevt med kvaliteter som er hundre prosent overfladiske?

Vurderer dere alle rundt dere, samt dere selv, opp mot utelukkende om man er "pen"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lissom det viktigste da *tygger tyggis og tvinner litt i håret*

Skrevet

selvsagt. hva annet skal man se etter lizzom?

Skrevet

Lekre høyhæla støvletter, kansje...?

Skrevet

Utseende betur A L T!

*fikser litt på sminken og retter på kjøpepuppene*

Skrevet

Erre gæ'ærnt å værra pen åsså nå a, hva skal jeg ta meg tel nå da??

Skrevet

Hvem gidder å være seg selv lizzzom, jeg vil ikke være meg selv, jeg vil være Paris jeg. Seriøst, dritseriøst

Skrevet

Ikke noe galt i å være pen, men det er noe galt når man må skrive innlegg om at den og den er pen.

Usunt oppheng i utseende, altså.

Skrevet

f.eks det ja ;D og jeg er fortsatt like lykkelig når jeg spankulerer i dem. men vi har tatt for oss utseèndet ganske heftig fra før vi....?

Skrevet

Jepp, det har vi. Og vi kan konkludere med at det blir en ganske tam diskusjon når vi er ganske så enige.

Var liksom ikke helt dere jeg siktet til, liksom..

Men om dere følte dere truffet av overskriften, hvem er da jeg til å si at beskjeden nådde feil avsender..?

Skrevet

humm, egentlig tror jeg den treffer best på skravlesiden jeg. men tipper tråden hadde fått ca 1 svar. for aldri i livet om noen vil vedkjenne seg noe sånn der inne.

Skrevet

Jadda berter. Dere er først vakre når dere har speilet dere i sjelens speil.....

*dyp og tankefull*

Skrevet

ooooooooooooooooooooooooo..den tenkte du lenge på ;P

"jeg skjønner ikke hva du mener jeg lizzom"

Skrevet

Da anbefaler jeg at du ser "Lille frøken Norge" :-)

Skrevet

men altså, *hvisker* jeg skjønte det jo, men ikke si det til noen.

Skrevet

Synes du er pen, jeg, KaMa - i hvert fall til hermafroditt å være.

Selv er jeg bare heit, og vurderer helst alle andre ut fra hvorvidt de er pulbare eller ei.

Skrevet

hvordan måler du det da? (pulbarheten) utseèndet-basert? eller? der tok innlegget en helt ny vending ja.

Skrevet

Joa, men det er alt det andre vettu. Jeg er så dønn kvalitetsrik (om det egentlig er et ord..), at utseendet er sekundært. ;-)

Skrevet

Man kan jo lure....for noen er det jo levebrødet da og det skal man ikke spøke med ;)

Men for oss andre dødelige så er det vel kansje ikke det aller viktigste. Selv setter jeg helsa til ungene og helsa til meg og gubben noen hakk forran det yttre, skulle gjerne heisa opp pupper og fiksa, men er for redd for å ødelegga helsa mi, for det er det faen ikke værdt!

Skrevet

Heite kvalitetsdamer som kombinerer utseende og andre kvaliteter er jo å foretrekke. Du kvalifiserer sikkert til sjangeren.

Skrevet

Helst via en enkel, praktisk prøve.

I mangel på anledning teller vidd, sarkasme og virtuelle hoftevrikk. Look to luten.

Skrevet

Oh! Takk! Og da kan jeg ta kvelden, med et stort smiiil. :-DD

Du er ikke så hakkandes gale, du heller. Ikke bare heit, altså. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...