Dronningen! Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Nå ligger det et innlegg på kranglesiden ang deg og at du er vakker - har du laget det selv eller??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 hahahah.. omg..nej...det er jo det værste..jeg sa det jo bare på kødd, og om jeg hadde lagt det ut så hadde jeg skrevet under med nick for å sørge for at jeg hadde tråkket sikkelig i salaten!!! Nå må jeg gå å se.. men det er jo rett da..jeg er vakker. *fnis*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 fnis meg her og der..nå ble jeg jaggu lurt av hkh gitt.. hoho!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Du glemte å lage ørten "forsvare seg" innlegg:p
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 nej faaaader.... det burde jeg jo ha gjort..også opprettet en profil som heter noe sånt som belle og meg. eller noe..
Dronningen! Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 sååååå morsomt kan man ha det altså med et slikt innlegg, kan tenke meg dagens hovedperson på dib ler seg skakk over alle innleggene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå