Gå til innhold

(S)Tinkerbelle er dritvakker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det for deg jeg:o)

HKH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vakrere enn meg!!! Men hu er rimelig hot altså!!

Skrevet

hahahahahahaha

...

..

jeg skjønte ingen ting når jeg så det på skravlesiden..

*blush altså*

hahahahahaa...

dere er alle vakrere... eller noe sånt.

Skrevet

Fader jeg er morsom!

Eller hva du smellvakre?

Skrevet

Jeg tror tingelingen er HI jeg, men legger skylda på HKH!!

*Knis*

Skrevet

Å ja det var sånn det var ja...

Eller at stinkerbelle har rappet nicket mitt er en mer nærliggende antagelse, Ja ja, skit samma:o)

Skrevet

Eller så er du og tingelingen samme person!! Ja, det er sånn det henger sammen!!!

Skrevet

nej nå må dere gi dere.. jeg skriver brev til modrator og det går noe sånt som dette:

*snufs*

jeg blir beskylt for å si at jeg selv er vakker på kranglesiden og det har jeg aldeles ikke sagt, selvom jeg er vakker altså. bare for å ha det på det rene. men alle mobber meg, det går alltid utover meg. jeg skjønner ikke hva jeg har gjort. *grine* du kan jo se kjære moderator på din høye trone at jeg ikke er hkh eller at jeg har stjålet hennes nick og jeg er bare ute etter å renvaske mitt gode navn og nick, som jeg teknisk sett kan slette og komme tilbake med et helt annet nick uten at noen vil ane at det er meg som dreit meg ut fordi jeg ville at alle skulle se hvor vakker jeg er. for at alle skulle se det, så måtte jeg få alles oppmerksomhet rundt albumet mitt og mitt nick da.. ja altså..for jeg er vakker altså. *snufs og snørr*

men nå må du skrive til meg snart kjære moderator slik at alle kan se at jeg ikke juger, men at jeg bare er vakker.. ja nettopp, vakker...

Skrevet

haha

nå lo jeg rått og hjertelig:o)

Skrevet

Nei synes ikke hun var SååÅååÅåÅåå vakker da! Heeeeelt ærlig lissom! må si at ei jeg kjenner (les. meg) er myyyye penere!

Skrevet

jaaaa, jeg innrømmer glatt at jeg er.. både vakker og patetisk.

prøver igjen! nej nå får du gi deg.. alle hevder de er vakrerer en meg..men det er bare tull..bare spør moderator..

Skrevet

Ånei... Det er ikke lov å si ting som går på utseende, så denne tråden snder jeg rett til moderator;) hehe,,,,

Skrevet

Nei, det er hun ikke. Hun har stikkende øyne og giftig tunge bak pillråtne huggtenner.

Jeg derimot, jeg er fiiin.

Ikke at utseende betyr noe altså:P

Hehehehehehehe

Skrevet

men... men.... men..... men..... men..... :( :( :( :( :( Moderator sa jo at jeg var vakrest. Det var hvertfall det speilbildet mitt sa i dag morres! Skal jeg lissom tro at det LYVER å nå da?!?!?! :-0 :-0 :-0 :-0

Skrevet

Jeg sysn det ser litt sann rødt kryss ut på profil bildet ditt egentlig... ikke noe fin ass!

Skrevet

Bedre å være patetisk enn trøtt!!

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...