Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Å være småbarnsforeldre kan jo være både hektisk og slitsomt noen ganger. Men også veldig fint! Så jeg lurer på når dere andre føler små øyeblikk med lykke i hverdagen... Et smil eller klem fra minsten Å oppdage penger på konto Å glede seg til en god TV-serie.. Å tenke på at det snart er jul Andre??
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 latteren til gutten min Vite at jeg nettopp har blitt gravid Sove hele natten igjennom
Libido- Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Bare jeg ser på sambo og lillegutt blir jeg uendelig glad og lykkelig =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Når lille gutten min kommer mot meg, slenger hendene rundt halsen på meg, gir meg en klem og sier han er glad i meg. Når han ler av full hals - mye med han gjør meg lykkelig. Tanken på at vi skal prøve på en til gjør meg lykkelig. Men jeg blir og lykkelig når jeg får tilbake en prøve eller oppgave på skolen, og jeg ha fått topp karakter - ikke samme lykken, men blir glad av det og.
EpleSjiraffen & 2 SmÅ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Når jentene mine sover så søtt og er så fredelige at jeg klarer å tenke på hvor ufattelig høyt jeg elsker dem ) DA er livet verdt å leve ;-)
Verdens tøffeste mamma Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 - Når jenta mi roper på meg, smiler og ler, hopper hjertet mitt ekstra! - Når min mann overrasker meg i en hektisk hverdag! - Når bekymringer ikke lenger er bekymringer.. - Når solen skinner og jeg er sammen med min mann og jenta mi ute i den friske luften får jeg skikkelig lykkerus!! :-) - Når alle jeg er glad i er friske og lykkelige, er jeg også lykkelig... :-)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Latteren og smilet til jenta mi Masse penger på konto Sove hele natten gjennom En god klem Og glede meg til noe bra på tv
bente69;) Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 En positiv graviditets test, hadde gjort meg mer en lykkelig. Ellers er det veldig hyggelig å hente snuppa i barnehagen. Hver dag kommer hun løpene og roper; maaaaamma, mamman min:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå