Gå til innhold

Til dere andre "frodige" damer. (samme som 90+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ligger kiloene hos dere?

Mine ligger rundt magen. Jeg er 165cm høy og veier rundt 95 kg, så er ikke av de største.

Problemet mitt er at jeg ser gravid ut, dvs at magen min er stor og til tider litt hard og rund.

Dette skaper ofte problemer når jeg trenger nytt tøy, ser ofte gravid ut, og vil ikke se gravid ut før jeg faktisk er det..

Har dere noen tips til hvordan jeg kan skjule denne magen?

Evt hva slags klesstil som kan gå greit?

(har endelig innsett at den klesstilen jenter på min alder ofte har, burde vært glemt for lengst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har/hadde det på samme måte som deg, kiloene ligger på magen.. Tok lang tid før jeg fant en klesstil som passet for meg, og da jeg endelig gjorde det, var den egentlig stikk motsatt av hva man skulle tro.. Ettersittende overdeler er tingen for meg, da ser jeg faktisk slankere ut enn hvis jeg forsøker å dekke meg til med f.eks en vid tunika.. Begynte også å bruke lag-på-lag, underst en singlet som går et stykke ned over rumpa, så gjerne en topp som er litt kortere enn den, og til slutt en genser eller jakke som går akkurat til hofta.. En annen ting som jeg fant ut at er viktig er å bruke bukser med rette, og gjerne vide bein, det gir et mer balansert utseende.. Hvis man framhever beine ved å bruke en ettersittende bukse, synes magen mye bedre med en gang.. Og fall heller ikke for fristelsen til å bruke hoftebukser, kjøp bukse som går hvertfall halvveis til navlen..

Hmmm.. Må bare si det er deilig å ikke behøve å tenke på å skjule magen lenger, selv om det er uvant, hehe

Skrevet

Hei du!

Jeg har en bekjent som er ganske stor og hun er alltid stilig kledd, i de nyeste motene. Vet ikke helt hva butikkene hun handler i heter, men det er klart man får store klær som er moteriktige også.

Vet ikke akkurat om jeg hjelpere deg, men jeg vet det er å få tak i...

Du skal ikke trenge å gå i store flagrende klesplagg bare fordi du er litt stor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...