Kondis som en murstein Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Vet at de har "åpent hus" på fredager, men når? Det er vel ikke hele dagen...?
mamma-til-4 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Åpent hus? Sånn at man kan komme innom og veie og sånn mener du?
Ducchini Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hei De stenger rundt kl.13 (husker ikke om det er kl.13 eller 1330) God kveld :-)
Kondis som en murstein Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Takk for det ) God kveld!!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 åpen helsestasjon.. hver fredag fra 9-13. Da kan man veie og måle + at det er en helsesøster tilgjengelig for spørsmål
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Åja, stemmer. Kanskje vi også drar dit i morgen. Nysgjerrig på hvor mye bolla veier nå =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå