Ragga22 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Noe som irriterer meg grønn er at jeg aldri får grøten som jeg lager klom fri. Hvordan lager dere den?
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ha først i vannet og så i litt og litt pulver.,Og "pisk" med gaffel.
Regnbuemor til 2 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Byttet fra maisgrøt til havre/risgrøt (4mnd). Ingen klumper:)
Kondis som en murstein Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Sånn elektrisk melkeskummer/visper... Er det 4 mnd-grøten du bruker? Isåfall kan jeg trøste deg med at det blir bedre når du er over på grøt som blandes med vann ) (Synes forøvrig den som fås i Sverige er lettere å røre ut enn den her, begge er Nestle...)
Grorüd.. Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Sinlac grøten blir så og si klump fri, men det er visst veldig mye sukker i den da. Gir den til datteren min fordet.. Eneste hun tåler/magen hennes klarer å fordøye, så..
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 jeg gjør som hun over her... først vann, så pulver og pisker med gaffel..... alltid klopfri da hvertfall.
snartmammapåny Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Bruker grøt med havre den klumper ikke. Derimot så klumper mais og hvete grøten seg lett.
Lullabybaby♥ Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Kanskje du bruker for varmt vann??? Bruker du kaldt klumper det ikke...
EnUndreneMor Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 jeg fikk klumper med risgrøt, men denne smakte jo dritt da.. så gikk over til mais.. da fikk jeg ingen klumper og vesla syns den smakte mye bedre.. jeg har først i pulveret oxo MM så rører jeg helt vanlig, kanskje litt fort når jeg tenker meg om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå