Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor lenge en kan ha leamus?

Noen som vet hvordan man kan bli kvitt leamus?

Noen som vet hvordan unngå å klikke når leamus fremdeles ikke er borte etter tre dager?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy fabian hakke du mann a?

(Nei, jeg vet ikke:o))

Skrevet

Hahaha

Hadde det ikke vært for at jeg holder på å bli sprø av den minimuskelen som forsurer tilværelsen, så hadde sikkert latteren vært bittelittegrann mer hjertelig... :-//

Skrevet

;D skikkelig nice med vibrende øye. men det kommer som regel under heidundrande stress? det betyr bare en ting; luksus, og det kun til deg selv. tankefri uten mann og barn noen timer. slappe av med en god bok, eller noe meningsløst møll på tv'en. det var nå du skulle hatt badekar ;)

men heller leamus enn elefant-tryne ;(

Skrevet

Du har badekar, så der forsvant medynken min med elefanttryne.. Sukk...

Så jeg kan være forberedt på å vibrere frem til midten av desember?

Jeg kan ikke slappe av før det. Med mindre noen fôrer meg med valium eller konjakk. Vin kan til nøden funke, i stooore glass. MMen da kommer vel hele ansiktet til å lide av alvorlig synlige ticks og rykninger i etterkant, sånn ca dagen derpå..

Grumf..

Skrevet

aha, så det er altså stress-pakken som har holdt deg borte fra oss? du har vært savnet! jeg dedikerte til og med en egen savne-tråd til BARE deg i ditt fravær. tråden ble selvfølgelig kuppet av yppert, men tanken bak var god ;)

er det eksamer i fleng som er skyldig vibrasjonen?

hadde du bodd i nærheten skulle jeg ikke bare ha spandert en vin på deg, men til og med skjenket oppi for deg. så da blir det ikke krangletreff på deg?

Skrevet

Går ann å ha det i en uke. Fantastisk irriterende. Spesielt når det er det første du kjenner når du sovner og det første som slår deg når du våkner. Jeg har mine perioder og det er til å bli gal av, tro meg. Nå er jeg inne i en god periode, og har masse sympati for deg, og full forståelse for klikking!

Skrevet

Har hatt leamus under ene øye i flere måneder. Merket det ikke, men så det da jeg tok av meg brillene. Kanskje botox hjelper;) (er ikke det lammende?)

Skrevet

Litt synd viss det lammer litt vel mye da. Og du plutselig minner mistenkelig om Kåre Vallebrok.

Skrevet

Hmm...eller om det kun lammer mimikken og leamusa tikker videre. Ser det for meg...

Skrevet

Mimikkfattig måneansikt, sterkt preget av permanent leamus syndrom. *fnis*

Skrevet

Jo, jeg har rett og slett for liten tid, for mye pensum og mange obligatoriske oppgaver, og nevnte jeg liten tid? Og så topper vi det med en influensa som pokker ikke gidder å slippe taket, men tvert imot har blitt overført til minstemann. Syke barn fremmer vel ikke akkurat leselysten.

Og nå ble jeg litt skuffet over at jeg ikke fikk med meg savne-tråden.

Det var jo akkurat det doktoren anbefalte for å få moralen opp.

Og vin for å få den ned igjen...

Nei, det blir nok ikke noe krangeltreff på meg.

Og jeg savner vist dere litt også, men tror det er bra at jeg ikke er her så mye, det sier vel indirekte at jeg faktisk får gjort mye annet. Som forhåpentligvis gir avkastninger om en måneds tid.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...