Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 venter en gutt, og synes Bendik er et veldig fint navn. men kunne tenke meg to navn. noe som har forslag?
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Tørr jeg foreslå Bendik André? =) Jeeg syns det klang så pent.. Men det er meg da! =) (kjæresten min heter André, så kan hende jeg er litt partisk der)=) Venter gutt selv, litt vanskelig med navn syns jeg.. =) Definitivt åpen for forslag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå