Dette skal gå bra Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er det noen som vet hvor mye av dette jeg må ta for at det skal hjelpe med å stabilisere syklusen min? Det står inntil 2 tabl a 40 mg på glasset, men jeg vet jo ikke hva det er ment for...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Pyridoksin er jo et B-vitamin (B6). Er det legen som har sagt at det kan stabilisere syklus? I så fall er det jo verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå