to ganske tette og helt ferdig Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Min datter har begynt i barnehagen 100%. Det går kjempe fint, hun stortrives. Hun er 15 mnd og er ei aktiv lita frøken. Problemet oppstår nå hun kommer fra barnehagen og er alene hjemme med mamma eller pappa... Særlig mamma. Hun vil ikke leke for seg selv i stuen, jeg kan ikke gå noe sted, etter hun har fått middag blir hun trøtt og vil absolutt ingen ting. Bare sitte oppå meg til hun sovner, det er ikke bra det heller for hun legger seg kl 1900. Hva kan jeg finne på med min datter på 15 mnd på kveldstid? vi er mye på besøk og da er alt greit, men jeg mener bare hun og jeg alene, kan jo ikke dra på besøk hver eneste kveld!!! Hun har lagt seg nå og jeg er utslitt, ikke moro.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hvor lenge siden er det hun begynte i b.hage ? Sønnen min var sånn den første mnd. Ville bare sitte hos meg, gråt når jeg gikk ut av rommet, fulgte etter og ville bare opp. Hadde også vanskeligheter med å leke for seg selv, ble vant til å bli satt igang, eller ha noen å leke med i b.hagen. Men det er over nå. Nå er han sliten,men blid når han kommer hjem. Leker mye sammen med meg og en del alene. Gir han noen mestringsoppgaver, så blir han så stolt. Besøk ol. tar vi som regel mest i helgene. Han er sliten etter en dag i b.hagen og da er vi enten hjemme eller går bort på lekeplassen en liten stund. Det vil nok mest sannsynlig gå over når hun blir vant til b.hagen og tempoet der : )
ukjent Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Lese/se i bøker, synge. Rett og slett være sammen med henne. Det trenger ikke å skje så mye, husk at hun får masse stimuli i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå