Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Mini på 7 mnd har vært forkjølet i en ukes tid med hoste. Denne hosten har blitt værre de siste par dagene og i kveld har han litt feber (38,3). Bør vi kontakte legevakten i kveld eller se det an til i morgen og se hvordan han er da? Han har hatt god matlyst og spist som vanlig i dag, litt sutrete i kveld elles har han virket i fin form.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 du kan godt ringe, men du blir sannsynligvis henvist til å se det an til imorgen og så gå til fastlegen. Ville hvertfall kontaktet fastlege imorgen hvis du ikke gjør annet, feberen er jo ikke så høy men når han har hostet i en uke ville jeg fått det sjekket.
tvilling73, 05/07 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde venta. Vi har ei her på 22 mnd med feber 39,2 i går ettermiddag. Fikk da en stikkpille. I formiddag hadde hun 38,5 og i kveld hadde hun 39,6. Fikk da en ny stikkpille. Fikk en i formiddag også. Er hun ikke feberfri imorgen på 3.dagen så kontakter vi lege. Min lege sa engang at med feber på over 39 i 3 dager ville han se henne. Har også ei her på 3 uker som hoster og har vært tett i nesen. Hun var vi til legen med pga helsesøster syns hun hadde så ekkel hoste. Var ingenting. Men på sånne små skulle en komme hvis feber oversteg 38,0g på kvelden og 37,8 på dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå