teso6 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Var på ultralyd i dag:) Fekk sjå vår tulle som låg og hadde gymnastikk:) Ho greide ikkje å ligge i ro, så legen hadde store problem med å få målene:) Skikkelig kjekk opplevelse. Termin 31 mars. Har ei jente og ein gutt fra før.
Vårgutten-08 <3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer så mye med tulla:) Er så herlig å se at alt er bra!! Var selv på UL på mandag, og i min mage bor det en liten og aktiv gutt:) Han var også så urolig at det ble vanskelig for jordmora og ta målene, hehe, men det gikk til slutt:) Masse lykke til videre:)
VerdensLykkeligste Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 hørtes akkurat som min ultralyd, men i min mage ligger den en liten gutt. jeg har termin 1.april. hva var målene på babyen din? babyens mål var: BPD:4,2 MAD:3,7 FEMUR:2,5
teso6 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Mens teminen min var 1 april:) Så blei flytta ein dag.. Måla på tullemora mi var BPD: 45 (hodediameter) FL: 31 ( Veit ikkje kva det er...) AC : 142 (Veit ikkje kva det er...) HC : 159 (hodeomkrets) Kansje nåken har forklaringen på dei forskjellige? Legen sa det, men det har gått meg hus forbi...hehehe
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 ok. var litt artig å vite siden termin våres har 1 dag forskjell, og evt hvor stor forskjell det var på målene. jeg hadde egentlig 26 mars...
teso6 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 ja, morro og samenligne:) Bare synd det er så mange forkortninger på desse papira...hmmmm. Ikkje lett å tyde......
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Fl er iallfall femur length, lårbeinet
teso6 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 Tusen takk:) Da har tulla mi ein del større lårbein enn hun andre med termin dagen etter. Spennendes:)
Måånestråle Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Hei GravidStudent, jeg var også på UL for et par dager siden, og fikk termin 6. april med følgende mål: BDP: 43, MAD 41 og FEMUR 26. Litt morsomt at jeg fikk termin 5 dager etter deg, når alle målene på jenta mi var litt større enn på gutten din??!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå